ساعت:

6:48 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان: رویکرد تبدیل دانش و مهارت به کار آفرینی در مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان و اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان: این نهاد عمومی؛ اکنون با حفظ و بقاء رسالت ذاتی خود در مباحث فرهنگی عمرانی، رویکرد با ابعاد کامل حمایتی چند سویه است که در دو زمینه “ایجاد مرکز توسعه و کارآفرینی و “حمایت از کسب و کارهای خرد” فعالیت می کند.

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” در جلسه مشترک هم اندیشی با رییس و اعضای اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان بیان نمود: با تلاش های صورت پذیرفته در حوزه کارآفرینی و با نگاه ویژه هما کلالیان مقدم”عضو شورای اسلامی شهر شیروان و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیروان”؛ مرکز توسعه و کارآفرینی شهرداری شیروان تشکیل و شروع به کار نمود و در این راستا؛ رویکرد این نهاد عمومی، تبدیل دانش و مهارت به کارآفرینی است.

 

 

بورنگ یادآور شد: علاوه بر بسترسازی صحیح و علمی با بهره مندی از مدرسین متخصص و متبحر در حوزه های مختلف علوم، از دانش آموخته گان رشته های مرکز توسعه و کارآفرینی شهرداری، پس از اتمام دوره و کسب مجوزهای فعالیتی در رشته مربوطه، حمایت خواهد شد.

 

 

شهردار شیروان از حضور محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” در جلسه پانزدهم تیر 94 با اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری قدردانی نمود و افزود: دوره های آموزشی برگزار شده در اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری و نیز مرکز توسعه کارآفرینی شهرداری؛  فرصتی مناسب برای آشنایی مدرسان با مفاهیم و سرفصل های مرتبط با دروس است و در این دوره ها به کیفیت بخشی  آموزش و تدریس بسیار توجه شده است. علاوه بر کیفی بخشی آموزش به توسعه کار آفرینی نیز بسیار توجه داریم.

 

سکاندار مدیریت شهری شیروان از حمایت تک تک اعضای شورای اسلامی شهر شیروان و سایر بزرگواران دست اندرکار در ایجاد اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری و هم مرکز توسعه کارآفرینی شهرداری، تشکر نمود.