ساعت:

12:04 ق.ظ

تاریخ:

29 فروردین 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان: نماز جماعت؛ مؤثر در روحیه مسئولیت پذیری مدیران و کارکنان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ جعفر بورنگ”شهردار شیروان” در خصوص اقامه نماز جماعت و توجه به ترویج فرهنگ نماز، بر ضرورت تجهیز بیشتر نمازخانه شهرداری تأكید و بر زیبایی نمازخانه‌ موجب رغبت در بین مدیران و كارمندان برای برگزاری نماز جماعت شود و رسیدن به نقطه مطلوب در امر مسجد و نماز را هدف متعالی و بزرگی دانست كه رهبری در پیام‌های مختلف با ارشادها، توصیه‌ها و بیانیه‌ها همواره خواهان ارتقاء و تعالی آن بوده‌اند.

 

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” خاطر‌نشان كرد: اقامه نماز جماعت و ترویج آموزه‌های دینی موجب توسعه و گسترش معارف دینی می‌شود و همه ما وظیفه داریم حرمت‌ها و ارزش‌ها را پاس بداریم و اجازه ندهیم در اعتلا و ارتقای مبانی دینی و ارزشی كوچك‌ترین خللی به وجود آید. اگر در جامعه اسلامی نماز در جایگاه شایسته خود قرار گیرد، همه تلاش‌های سازنده مادی و معنوی راه خود را به سمت و سوی آرمان‌ها می‌گشاید و جامعه را به نقطه مطلوب آرمانی اسلام می‌رساند.

 

وی تاكید كرد: اگر از اهمیت نماز غفلت شود و نماز مورد بی‌اعتنایی قرار گیرد، این مسیر به درستی طی نخواهد شد و تلاش‌ها و مجاهدت‌ها تأثیر لازم را در رساندن به قله‌ای كه اسلام برای جامعه بشری ترسیم كرده است،‌ نخواهد داشت. خوشبختانه امروز مدیران و دستگاه‌های اجرایی بر اقامه نماز در محل كار اهتمام جدی داشته و اهمیت خوبی می‌دهند كه امیداریم اهداف و انتظارات ستاد اقامه نماز به تدریج و بیش از پیش تحقق یابد.

 

متصدی اقامه نماز شهرداری شیروان با یادآوری وظایف شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری، واحد فرهنگی شهرداری و روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری، گفت: تعصب و داشتن دغدغه نماز و انتقال آن به بدنه مدیریت و دستگاه، ایجاد هماهنگی در بین بخش‌های مختلف و انتقال انتظارات به مدیران و کارکنان از جمله وظایف دست اندرکاران یاد شده محسوب می‌شود.

 

 

 

رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری شیروان با یادآوری مفاد آیین نامه اقامه نماز، مصوب هیئت وزیران و توصیه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) افزود: خدا، قرآن، پیامبران، پیشوایان و مسئولان تأكید ویژه بر به پا داشتن نماز دارند و ما نیز موظف هستیم برای زیرمجموعه خود برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقاء این فریضه الهی را انجام دهیم.