ساعت:

6:03 ق.ظ

تاریخ:

30 فروردین 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان: نگاه مدیریت شهری برای وزیدن بهتر رایحه مهربانی و مهر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ صدای پای ثانیه های مهربانی و مهر به گوش می رسد. رایحه مهربانانی که هر کدام به تنهایی برای به حرکت در آوردن عزم ملی کفایت می کند. همزمان با انقلاب فصل‌ها وآغاز ماه مهر، هفته دفاع مقدس، ایام تجدیدخاطره با مهربانان هم فرا می رسد.


جعفر بورنگ”شهردار شیروان” ضمن تصریح اینکه بزرگداشت هفته ی دفاع مقدس، یادآوری و مرور مداوم و مستمر آن غنای فرهنگی است که در یک دوره ی هشت ساله برای کشور ما به دست آمد و می تواند پشتوانه ی عملی و نظری استواری برای آینده این ملت باشد، گفت: صدای پای ثانیه های مهر و مهربانی به گوش می رسد. باز آمد بوی ماه مدرسه. رایحه ماهی که مهربان است و خاطره انگیز و همزمان با انقلاب فصل‌ها و سرآغاز ماه مهر، هفته دفاع مقدس، ایام تجدیدخاطره با مهربانان هم فرا می رسد.


 

 

 

 

سکاندار مدیریت شهری شیروان افزود: شهر شیروان جان تازه‌ای می گیرد با رفت و آمد دانش‌آموزان و با صدای صبحگاه مدرسه‌ها، که توأم است با پشتوانه ای آکنده از شهامت، ایثار، حماسه و ایمان در ایام هفته دفاع مقدس. همه در انتظار این نو شدن و رسیدن پاییز هستیم که می‌آید با رنگ‌های زرد و قرمز درختان، چهره شهر را عوض می‌کند.

شهردار شیروان ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری شیروان با محوریت واحدهای روابط عمومی، ترافیک، خدمات شهری، فضای سبز، عمران، آتش نشانی، سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه، تأسیسات و … ضمن اهتمام ویژه ای برای تغییر چهره شهر شیروان و مناسب سازی آن با تبلور ارزش های دوران دفاع مقدس و نیز بهار علم و دانش، برآنند تا تاریخ سراسر افتخار هشت سال دفاع مقدس که سفره ای رنگین از باورها و ارزش های والای انسانی است که هر کدام به تنهایی برای به حرکت در آوردن عزم ملی کفایت می کند و باز شدن مدرسه‌ها، در یک تحول بسیار بزرگ نماد یابد تا حدی که این اقدامات با عنوان طرح مهر و مهربانی از آن یاد ‌شود.

بورنگ یادآور شد: حس قدر شناسی و وظیفه اخلاقی حکم می کند که قدر شناس تمام مهربانانی باشیم که به خاطر امنیت و حفظ استقلال و آزادی میهن اسلامی عزیزترین سرمایه وجود خود را فدا کردند. تک تک شهدای دفاع مقدس، بزرگوارانی هستند که به خاطر دفاع از کیان و شرف ملت ولائی ایران اسلامی از جان خود گذشتند. هفته دفاع مقدس فرصت مغتنی است تا بتوانیم گوشه ای از سلحشوری ها و شهادت طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم را برای نسل حاضر معرفی کنیم و قدردانی بسیار اندکی از جانبازی های آن بزرگان رفته و جانبازان حاضر در صحنه داشته باشیم.

شهردار شیروان با تأکید بر اینکه؛ باید فضاسازی شهر متناسب با حال و هوای هفته دفاع مقدس باشد؛ در پایان بیان داشت: تمامی شهر باید جلوه دوران دفاع مقدس و حال و هوای جبهه را داشته باشد.