ساعت:

1:49 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان: هزینه حداقلی در اجرای شبكه هاي فاضلاب و دفع آب هاي سطحي

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: طرح‌های عمران شهری امسال، طرح‌های مهم زیربنایی در شهر شیروان است، که چهره شهر با اجرای این طرح‌های در دست اجرا متحول می‌شود و آن چه در برنامه مدیریت شهری قرار دارد، دستیابی به زیرساخت های توسعه پایدار است و این مهم به زودی برای مردم قابل لمس می شود.

 

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” با اشاره به اهمیت کانال دفع آبهای سطحی، گفت: در جهت ادامه طرح دفع آبهای سطحی و به منظور رفع هر گونه خطرهای احتمالی ناشی از آب گرفتگی معابر، این طرح در مناطق هدف و مکان های لازم شروع شده است و  در سایر معابر نیز بنا به نیازسنجی ادامه خواهد داشت.

 

شهردار شیروان افزود: حفظ جان و رضایت شهروندان در اولویت امور شهرداری است و در این راستا، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم ورزید و تصمیم گرفته شده برای احداث کانال دفع آبهای سطحی نیز برای رفع یا کاهش خطرات احتمالی آب گرفتگی معابر است، که با تکمیل این طرح یکی از مطالبات به حق مردم محقق می‌شود.

 

 

سکاندار مدیریت شهری از ناظر این طرح خواست تا به صورت مستمر در محل اجرای پروژه حاضر باشد و مشکلات احتمالی موجود که می تواند در تسریع اجرا طرح مؤثر باشد را با سرعت و دقت رفع کند و در تسریع اجرای طرح و تکمیل آن تلاش بیشتری شود.