ساعت:

8:06 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان فراخوان داد:این گوی و این میدان،سرمایه گذاران بومی طرح و پیشنهاد دهند

شیروان/حشمتی

با توجه به اینکه استفاده از ظرفیت های گردشگری به جهت کسب درآمد و معرفی منطقه همیشه مورد بحث و تبادل نظر مسئولان و سرمایه گذاران بوده ، این‌بار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شیروان در اقدامی قابل تقدیر از سرمایه گذاران بومی و محلی در کنار سایر سرمایه داران استانی و کشوری دعوت کرده اند تا طرح و پیشنهادهای خود را برای سرمایه گذاری در هر نقطه شهر که مدنظر دارند، اعلام کنند.

شهردار شیروان با اشاره به اینکه شهر شیروان در مسیر اصلی جاده آسیایی قرار دارد و سالانه بیش از ۲۰ میلیون مسافر از این مسیر تردد می کنند، گفت: با توجه به داشتن مکان های گردشگری بسیار عالی همچون شیرکوه ، بدلیل عدم تامین زیرساخت های مناسب گردشگری ، متاسفانه تا کنون نتوانستیم به خوبی نسبت به جذب و ماندگاری مسافران در شیروان اقدام کنیم که خوشبختانه با اقداماتی که از سال گذشته در جهت زیباسازی شیرکوه اقدام شده، به سوی جذب گردشگر رفته ایم تا این منطقه را به مقصد گردشگران و سرمایه گذاران کنیم.

مهندس احمدی ادامه داد: سال گذشته اولین جشنواره بزرگ فطیر مسکه کشور را در شیروان و شیرکوه برگزار کردیم که با استقبال خوب مردم بومی و غیر بومی مواجه شد و نشان دادیم شیروان و شیرکوه چقدر می تواند در زمینه سرمایه گذاری مفید باشد.

وی ادامه داد: در این راستا با همکاری و نگاه توسعه ای و خوب اعضای شورای اسلامی شهر و پیگیری های خوبی که در مجموعه شهرداری انجام شد، اخیرا توانستیم ۳ فرصت سرمایه گذاری شهرداری شیروان را با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر به تصویب برسانیم که در صورت اجرا شهر در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری متحول می شود.

مهندس احمدی مجددا تاکید کرد: شهرداری شیروان خود را ملزم به حمایت قاطع و کامل از سرمایه گذاران مخصوصا سرمایه گذاران بومی و محلی می داند و زیر پای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کند.

وی ادامه داد: شهر شیروان فرصت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری دارد و براین باوریم با مشارکت بیشتر بخش خصوصی می توانیم خدمات دهی خوبی را به مردم عزیز در حوزه های مختلف داشته باشیم.

تمام قد به استقبال سرمایه گذاران خواهیم رفت

عضو کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری شیروان نیز با بیان اینکه باید با اقدامات مثبت در حوزه جذب سرمایه گذار ، شیروان را از معبر به مقصد برای مسافران عبوری تبدیل کنیم گفت: در مجموعه شورای شهر و کمیسیون سرمایه گذاری شهرداری، هدف اصلی جذب سرمایه گذار مخصوصا سرمایه گذاران بومی است و در این راستا اقدامات خوبی نیز انجام شده است

به گفته حسن اسکندریان ،حمایت از سرمایەگذاران می‌تواند بیکاری را کاهش و شاخص‌های اقتصادی را نیز در شیروان ارتقا دهد.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته تلاش بر آن شد تا با راه اندازی و فعال کردن کمیسیون سرمایه گذاری در شهرداری، موانع جذب سرمایه گذار در شهر شیروان شناسایی و رفع شود تا سرمایه گذار با خیال آسوده و اطمینان خاطر وارد حوزه شیروان گردد.

اسکندریان گفت: از تمام سرمایه گذاران مخصوصا سرمایه گذاران بومی با هر میزان سرمایه ای که دارند دعوت می کنیم تا اگر طرح کوچ و یا طرح بزرگی در شهر مدنظرشان است حتما به شهرداری ارائه دهند، تابررسی و اقدامات لازم در این راستا صورت پذیرد.

۱۸ دی ماه ۱۴۰۱