ساعت:

10:10 ق.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شیروان در مسیر توسعه

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: صبح یکشنبه اعضاء شورای اسلامی شهر و معاون شهردار شیروان از   شهر بازدید کردند

 


 

الهی معاون شهردار شیروان گفت: بازدید ارکان مدیریت شهری به صورت هفتگی از پروژه های شهرداری برای بالابردن راندمان کاری و ایجاد روحیه در بین پرسنل شهرداری انجام می شود. وی اضافه کرد با توجه به حجم بالای عملیات های عمرانی و نیاز به تقویت روحیه پرسنل خدوم شهرداری در جلسه معاونین این تصمیم اتخاذ گردید که از پروژه های شهرداری به همراه اعضاء شورای اسلامی شهر بازدید به عمل آید. الهی روند اجرائی پروژه های عمرانی را خوب توصیف کرد.

 

فاطمه قربانیان عضو شورای اسلامی شهر و رییس کمیسیون فرهنگی که د این بازدید حضور داشت ضمن ابراز خرسندی از ایجاد برنامه هفتگی بازدید از پروژه های شهرداری بیان داشت در انجام و عملیات های عمرانی می بایست تدابیری اتخاذ گردد تا مزاحمتی برای شهروندان ایجاد نگردد.

 

قربانیان ادامه داد با افتتاح پل شهید پارسا انشاالله شاهد کاهش حجم ترافیکی در مرکز شهر باشیم. وی از جدیت پرسنل شهرداری که در ایام ماه مبارک رمضان جهت عمران و آبادانی شهر تلاش می کنند تقدیر کرد.