ساعت:

7:56 ب.ظ

تاریخ:

4 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

طی نشستی با حضور شهردار شیروان انجام شد: اتخاذ تدابیر لازم جهت ایمن سازی یکی از محدوده های پر خطر

? مهندس احمدی شهردار شیروان با اشاره به برگزاری نشستی پیرامون ایمن سازی بخش پر خطر جاده بجنورد به شیروان در محدوده ۱۴۰۰ متر، اعلام کرد : پس از واگذاری کامل این محدوده به شهرداری ، بر اساس مصوبات امروز و توافق نامه قبلی، اقدامات لازم جهت ایمن سازی محدوده مورد نظر به سرعت انجام می شود.

? به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان، طی نشستی در دادگستری شیروان و با حضور مهندس احمدی شهردار شیروان، دادستان محترم ، ریاست محترم دادگستری و پلیس راه و راهور ، راهداری و اداره راه و شهرسازی، تصمیمات مهمی جهت ایمن سازی بخش پر خطر جاده بجنورد به شیروان اتخاذ شد.

? این گزارش حاکی است بر اساس مصوبات ااین نشست و نیز با توجه به مکاتباتی که در گذشته انجام شد، راهداری شهرستان متعهد گردید تا ظرف مدت شش ماه، محدوده ای از جاده محور بجنورد به شیروان با عرض ۱۲۲ متر و در طول ۱۴۰۰ متر را در اختیار شهرداری شیروان قرار دهد تا تمهیدات لازم برای ایجاد مسیر دسترسی محلی (باند کندرو) ، نقطه گذاری مناطق ، ایجاد سرعت کاه و نصب علائم ترافیکی با نظارت پلیس راهور و پلیس راه ، شهرداری نیز اقدامات لازم برای ایمن سازی این مسیر را انجام دهد

? مهندس احمدی شهردار شیروان با تاکید بر اینکه با مصوبات امروز کارگروه پیشگیری از جرم دادگستری شیروان ، یکی از مهمترین دغدغه های مردم شریف شیروان بر طرف خواهد شد، تاکید کرد :« بر اساس یکی دیگر از موارد مصوبات نشست امروز ، راهداری محترم ، امکانات و تجهیزات مورد نیاز و پلیس راهور محترم و پلیس راه محترم نیز علائم ترافیکی را بصورت امانی ، در اختیار شهرداری قرار خواهند داد و پس از آن شهرداری بلافاصله اقدامات لازم را که عبارتند از ایجاد سرعت کاه ، نصب علائم هشدار دهنده و تابلو راهنمایی و رانندگی و دیگر تجهیزات اصلاحی برای ایمن سازی مسیر مربوطه انجام خواهد داد »

? شهردار شیروان در همین ارتباط افزود : علاوه بر اقداماتی که شهرداری انجام می دهد، مصوب شد اداره برق هم برای ایجاد روشنایی در این مسیر ، اقدامات لازم را انجام دهد تا از این جهت نیز مسیر مورد اشاره هیچ گونه مشکلی نداشته باشد