ساعت:

1:20 ق.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

عباس کاظمی: به سرانجام رساندن پروژه های عمرانی از اولویت های ارکان مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: به سرانجام رساندن پروژه های عمرانی و خدماتی در شیروان منجمله پارکینگ طبقاتی و تجاری که نیاز شهروندان را در مرکز شهر تأمین می نماید و همچنین پارک ساحلی که سبب توزیع عادلانه خدمات به مناطق کم برخودار و هم پل سردار شهید پارسا که موجب ساماندهی بار ترافیکی خواهد شد و سایر پروژه ها، از اولویت های ارکان مدیرت شهری می باشد.

 

 

 

عباس کاظمی”عضو شورای اسلامی شهر شیروان” کیفیت را مهمترین شاخصه اتمام پروژه های در دست اقدام در آینده نزدیک دانست وگفت: در تمامی پروژه ها، رعایت اصول فنی و کارشناسی صورت گرفته و اجرای دقیق طرح بر اساس برنامه زمان بندی شده خیلی مهم و ضروری است.

 

 

کاظمی به اعتماد بین مردم و ارکان مدیریت شهری و نیز تمام دست اندرکاران با پیمانکاران پروژه های عمرانی اشاره نمود و بر این تأکید نمود که اعتماد، علاوه بر اینکه به عنوان یک الزام برای پیشرفت کارها ضروری است بلکه به عنوان یک سرمایه نیز تلقی می شود. ما باید از این فرصت خدمتگزاری برای آسایش مردم استفاده کنیم و در این زمینه ارکان مدیریت شهری شیروان؛ نگاه ویژه‌ای به افتتاح‌های باکیفیت و مطلوب دارند و هدف مان؛ خدمت و راحتی مردم است. به سرانجام رساندن پروژه های عمرانی و خدماتی در شیروان منجمله پارکینگ طبقاتی و تجاری که نیاز شهروندان را در مرکز شهر تأمین می نماید و همچنین پارک ساحلی بر روی بستر رودخانه چایلق که سبب توزیع عادلانه خدمات به مناطق کم برخودار و هم پل سردار شهید پارسا که موجب ساماندهی بار ترافیکی خواهد شد و سایر پروژه ها، از اولویت های ارکان مدیرت شهری می باشد.