ساعت:

7:03 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

عباس کاظمی: دوستانِ جان؛ دوستانِ مهربانم را در موسسه خيريه، ياري نمایید.

به کزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: عباس کاظمی”عضو شورای اسلامی شهر شیروان” که به سمت شهردار قوچان منصوب گردیده، در پی نزدیک شدن به حلول وقت جلسه معارفه اش، از مردم دارالمصلین و همه بزرگوارانی که قصد ابراز تبریک به وی را دارند، تقاضا دارد که هر هزینه احتمالی مورد تمایل شان به مؤسسه خیریه باشد.

 

 عباس کاظمی”عضو شورای اسلامی شهر شیروان” که خود احدی از خیّران می باشد و در پی انتخاب وی توسط شورای اسلامی شهر قوچان به سمت شهردار قوچان منصوب گردیده است، به واسطه نزدیک شدن به حلول وقت جلسه معارفه اش، از مردم می خواهد در صورت تصمیم برای ابراز تبریک از طریق اهداء گل، نصب بنر و …، به جای این موارد، هزینه موردنظر خویش را به حساب شماره 0104631628009 به نام مرکز نگهداری کودکان معلول ذهنی مهر شیروان نزد بانک ملت واریز فرمایند.

 

عباس کاظمی گفت: دوستانِ جان؛ دوستانِ مهربانم را در “ مرکز نگهداری کودکان معلول ذهنی مهر شیروان “، ياري نمایید. لطف تان دلگرمي است.

 

گفتنی است: مراسم تودیع شهردار محترم سابق قوچان و معارفه عباس کاظمی در سمت شهردار قوچان در روز چهارشنبه مورخ 94/7/8 در قوچان برگزار می گردد.