ساعت:

9:46 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

عبدالرضا نورانی مقدم: اختصاص شماره مستخدم به کارمندان شهرداری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: دستورالعمل تخصيص شماره مستخدم به كارمندان شهرداري از سوي معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزير كشور و رئيس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور به استانداران ابلاغ شد.

 

 

 

 

عبدالرضا نورانی مقدم”مدیر امور اداری و کارگزینی شهرداری شیروان” گفت: دستورالعمل تخصيص شماره مستخدم به كارمندان شهرداري در راستاي تفاهم صورت گرفته با معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور مبني بر تخصيص شماره مستخدم به كارمندان شهرداري، سازمان‌ها و شركت‌هاي وابسته توسط سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور تهيه شده است.

 

 

نورانی مقدم افزود: به همين منظور به استناد مصوبه شوراي توسعه مديريت و سرمايه انساني شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور، سامانه‌ يكپارچه نيروي انساني شهرداري‌ها تحت عنوان «سامانه سينا» توسط دفتر نوسازي، تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور به نشانيhttp://sina.imo.org.ir  طراحي شده است. اين سامانه در 4 بخش كارتابل سازمان، كارتابل استانداري، كارتابل شهرداري و پرونده الكترونيكي كارمند طراحي شده است.

 

 

مدیر امور اداری و کارگزینی شهرداری شیروان ضمن اشاره به اینکه فقدان شماره مستخدم برای کارمندان شهرداری ها، سبب شده بود در مقاطع مختلف شغلي نظير بهره‌مندي از مزاياي ارتقاء شغلي و بازنشستگي، کارمندان با مشكلاتي مواجه گردند، ادامه داد: در اين مرحله تمامي كارمندان رسمي و پيماني شهرداري مجاز به ورود اطلاعات و اخذ شماره مستخدم خواهند بود. ساير كارمندان در مراحل بعدي بر اساس اعلام دفتر نوسازي، تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور نسبت به ثبت اطلاعات لازم براي اخذ شماره شناسه عمل خواهند نمود.

 

 

نورانی در پایان یادآور شد: سامانه مذكور از ابتداي دي ماه سالجاري به مدت 4 ماه براساس برنامه زمان بندي اعلامي به استانداري‌ها فعال مي‌باشد و دارای امتیازاتی برای کارمندان خواهد بود.