ساعت:

10:21 ب.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

عضو شورای هیئات مذهبی؛ از نگاه شهردار شیروان و اقدامات فرهنگی مذهبی وی متشکریم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ هادی کیوان”عضو شورای هیئت های مذهبی شیروان” که در جلسه هماهنگی برنامه های مدیریت شهری شیروان برای ماه محرم حضور یافته بود، از نگاه ویژه شهردار شیروان به مسائل فرهنگی و اقدامات فرهنگی مذهبی وی که در شیروان نمود یافته، تقدیر نمود.

 

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: در جلسه هماهنگی برنامه های مدیریت شهری شیروان که در 28 مهر 93 در محل شهرداری شیروان با حضور دستگاه های متولی، نماینده گان هیئت های مذهبی، نماینده امام جمعه شیروان و نماینده فرمانداری شهرستان، رییس و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر و سه نفر از خبرنگاران شهر برگزار شد، هادی کیوان”عضو شورای هیئت های مذهبی شیروان” نگاه و اقدامات جعفر بورنگ را در مسائل فرهنگی و مذهبی شیروان قابل تحسین تعریف و از رویکرد این جوان فعال فرهنگی مذهبی تقدیر نمود.

 

 

هادی کیوان افزود: امروز باید روندی را در پیش روی بگیریم که نام دارالمصلین برای شیروان متبلور باشد و اقدام اخیر شهرداری شیروان در احداث نمازخانه در پارک های شیروان و سایر اقدامات فرهنگی مدیریت شهری در تعظیم شعائر اسلامی و تبلیغات محیطی در بحث های عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و نماز، بعنوان مثلاً استفاده از پتانسیل ایستگاه های اتوبوس واحد، مصداق بارزی در رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان به اهمیت بخشی اشاعه فرهنگ می باشد.

 

 

عضو شورای هیئت های مذهبی ادامه داد: روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان با حضور عقیل آریان فرد و تیم همراهش، جان و روح دوباره ای یافته و انتخاب این تیم در روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی شهرداری و مردم، نشان از درایت شهردار شیروان در برنامه ریزی مدیریتی اش دارد. وی اقدامات روابط عمومی را آیینه تمام قد و نمای مدیریت شهری دانست و عملکرد روابط عمومی را هم در امورات و تعامل آنان را به هیئت ها مورد تحسین واقع نمود.

 

 

کیوان از زحمات شورای اسلامی شهر و شهرداری در کلیه زمینه ها اعم از عمرانی و خدماتی و عمرانی تشکر نمود و تلاش های دست اندرکاران روابط عمومی شهرداری در قبل را هم یادآور و مورد سپاس قرار داد.