ساعت:

6:38 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

عضو کمیته آموزش و توانمندسازی: برگزاری دوره آموزشی مهدویت به میزبانی شهرداری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: به منظور آشنایی بیشتر کارکنان دستگاه های اجرایی با مباحث مهدویت و به روز رسانی اطلاعات جمعی پرسنل، کارگاه آموزشی مهدویت با عنوان حکومت امام زمان(عج) و وظایف منتظران به میزبانی شهرداری شیروان توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و با همکاری دفتر کل آموزش و پژوهش استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

 


 

عبدالرضا نورانی مقدم”مدیر امور اداری و کارگزینی و عضو کمیته آموزش و توانمندسازی کارکنان شهرداری شیروان” گفت: کارگاه آموزشی مهدویت با عنوان حکومت امام زمان(عج) و وظایف منتظران به میزبانی شهرداری شیروان در ساختمان اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و با همکاری دفتر کل آموزش و پژوهش استانداری خراسان شمالی در بازه زمانی تعریف شده، برگزار می گردد.

 

عضو کمیته آموزش و توانمندسازی کارکنان شهرداری شیروان ادامه داد: در این کارگاه، حجه الإسلام والمسلمین بیات”مدرس و کارشناس دوره” به تبیین مباحث مهدویت  و انحرافات و آسیب های این موضوع پرمی پردازد.

 

 

نورانی مقدم افزود: مركز تخصصی حوزه علمیه قم با موافقت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریئس جمهور اقدام به برگزای دوره «حكومت مهدوی و وظایف منتظران»، با مشارکت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و همکاری دفتر کل آموزش و پژوهش استانداری خراسان شمالی نموده و این دوره از مجموعه دوره های عمومی ضمن خدمت نظام آموزش كاركنان دولت می باشد. این دوره به مدت بیست ساعت آموزشی است.

 

 

گفتنی است: سرفصل های آموزشی دوره:

 

مهدی شناسی

 

وظایف شیعیان در عصر انتظار

 

آشنایی با حكومت جهانی حضرت مهدی موعود(عج)

 

آثار و نقش امام غائب

 

فرقه ها انحرافی و آسیب ها

 

مهدویت و دنیای معاصر

 

نشانه های و علائم ظهور

 

زندگی مهدوی

 

لازم به ذكر است كه منبع دوره «حكومت مهدوی و وظایف منتظران» كتاب «نگین آفرینش» تالیف جمعی از اساتید مركز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم می باشد.

 

یادآوری: متن كتاب به صورت text و pdf  در سایت آموزش مجازی مهدویت(www.mahdaviat.org) موجود می باشد، كه كارمندان عزیز می توانند آن را دانلود نمایند.