ساعت:

6:16 ق.ظ

تاریخ:

18 شهریور 1403

شهرداری شیروان

علی اصغر میرزازاده: پرسنل شهرداری در جمع مدعوین اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: سه تن از پرسنل شهرداری شیروان که در زمره مربیان مسابقات کشتی می باشند، از سوی رییس هیئت کشتی استان خراسان شمالی برای مربیگری به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان جمهوری اسلامی ایران در جمع مربیگری تیم نوجوانان استان دعوت شدند.

 

 

 

علی اصغر میرزازاده”مسئول امور ورزشی شهرداری شیروان”؛ به حضور جواد اسماعیل زاده، حسین جعفری و محسن محمّدزاده از همکاران شهرداری شیروان در اردوی تیم کشتی آزاد نوجوانان کشور به عنوان مربی خبر داد و بیان داشت: این اردو که با حضور رسول خادم در کمپ پتروشیمی استان خراسان شمالی از دوم مهر 94 تا سیزدهم مهر 94 برگزار می شود.

 

 

 

گفتنی است: رسول خادم اَزغَدی، زاده ۲۷ اسفند ۱۳۵۰ در مشهد و قهرمان سابق کشتی ایران و جهان که با یک مدال طلا و یک برنز المپیک، دو مدال طلا و یک نقره قهرمانی کشتی جهان، یک مدال طلا و یک نقره بازی‌های آسیایی و پنج مدال طلای قهرمانی آسیا، در پنج وزن مختلف از ۶۸ کیلو تا ۱۳۰ کیلوگرم، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران ایران و جهان محسوب می‌شود. خادم هم‌اکنون ریس فدراسیون کشتی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران، عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک است و بین سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۲ عضو شورای شهر تهران بود. وی برادر امیررضا خادم و پسر محمد خادم از قهرمانان اسبق کشتی ایران و جهان است.