ساعت:

10:09 ق.ظ

تاریخ:

28 فروردین 1403

شهرداری شیروان

عملیات ساخت مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی شیروان آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: در راستای سرعت بخشی به کاهش ترافیک و روان سازی عبور و مرور در میدان انقلاب شهر شیروان بعنوان هسته مرکزی شهر و رفع نیاز فضاهای تجاری، پیگیری احداث پروژه تجاری و پارکینگ طبقاتی در دستور کار معاونت عمرانی شهرداری شیروان قرار گرفت.

جعفر بورنگ شهردار شیروان گفت: پروژه مجتمع تجاری و پارکینک طبقاتی پیش بینی شده در میدان انقلاب شهر شیروان که در سال 1388 در زمینی به مساحت یکهزار و پانصد و بیست مترمربع، یکی از بزرگترین پروژه های شهرداری شیروان است که به لحاظ تکمیل طرح آن و لزوم انتخاب مشاور ذیصلاح و توانمند، تاکنون اجرائی نشده، با یک برنامه ریزی مدون، پیگیری اجرای عملیات ساخت آن به معاونت عمرانی شهرداری محول گردید، تا عندالزوم با جلب مشارکت بخش خصوصی و یا هر طریق ممکن، در اسرع وقت، عملیات مزبور آغاز گردد.

شهردار شیروان افزود: با توجه به اینکه برابر طرح اولیه، زیربنای دوازده هزار و هشتصد مترمربع مدنظر است و با این وصف؛ هشت طبقه شامل چهار طبقه پارکینگ و چهار طبقه تجاری لحاظ شده، لذا تمام توان خود را بکار گرفته تا عملیات اجرائی این پروژه را هر چه سریع تر آغاز گردد.


 

وی بیان داشت: عملیات گودبرداری در سنوات قبل اجرا شده و کلنگ زنی آن نیز صورت پذیرفته و در خصوص اعتبار آن نیز تدابیر لازم با جلب نظر شورای اسلامی شهر شیروان اتخاذ شده است.

جعفر بورنگ در این راستا به اهمیت اجرای این طرح و نحوه تأمین منابع اعتباری آن اشاره کرد و ادامه داد: تلاش مجموعه مدیریت شهری در این است که سهم شهرداری را در ساخت این مجموعه ثابت نماید، به طوری که در روند اجرای عملیات آن؛ هیچ تعلل و توقفی صورت نپذیرد و در حداقل زمان ممکن؛ این طرح عام المنفعه به بهره برداری برسد و صیانت از حقوق این نهاد عمومی به اعلی درجه متبلور شود.

شهردار شیروان اضافه کرد: ‌با احداث مجموعه تجاری و پارکینگ طبقاتی، علاوه بر اینکه شیروان، صاحب یک مجموعه تجاری و توقفگاهی مناسب در هسته مرکزی شهر می‌شود، شاهد تأثیر وافری در روان سازی ترافیک در میدان انقلاب شیروان بخصوص با توجه به وجود مراکز مذهبی، اداری و … در این محل خواهیم بود.

وی یادآور شد: این پروژه باعث جذب جمعیت، تغییر توسعه و ایجاد اشتغال می‌شود که امیدوارم هرچه سریع‌تر روند اجرایی آنها صورت پذیرد.