ساعت:

1:25 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

فرهاد زراعتکار: ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری؛ میزبان پرسنل شهرداری شیروان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری، حمل و نقل و ترافیک از پنجم تا هشتم آذر ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برپا می شود. عمده برنامه ها در این دوره از نمایشگاه مبلمان پارکی، نورپردازی شهری، ماشین آلات خدمات شهری، خودروهای حمل و نقل عمومی، علائم ترافیکی، تجهیزات کنترل ترافیکی، تجهیزات ورزشی و کودکان پارکی، ماشین آلات عمرانی، بازیافت مواد و زیباسازی و تنظیف شهری است.

 

 

 

فرهاد زراعتکار”معاون خدمات شهری شهرداری شیروان” با اعلام خبر برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد از پنجم آذر 94 لغایت هشتم همین ماه، به حضور معاونین و جمعی از پرسنل شهرداری شیروان در این نمایشگاه اشاره نمود و گفت: در این دوره نمایشگاهی، حدود 200 نفر از شهرداران شهرهای کشور و همچنین مدیران عامل سازمان همیاری شهرداریهای کشور حضور دارند.

 

 

 

گفتنی است: همزمان با این رویداد، نخستین نمایشگاه تجهیزات و فناوریهای حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات و ایمنی و آتش نشانی نیز در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود و این نمایشگاه در ده/10 هزار مترمربع فضای مسقف و هزار مترمربع فضای باز با هدف ارتقاء سطحی کیفی این دو حوزه و استفاد از توانمندی های حوزه حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری با حضور 75 شرکت کار خود را آغاز نموده است.

 

روایت تصویر: