ساعت:

10:47 ب.ظ

تاریخ:

4 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

محمدزاده قانعی: دستيابي به تحول بنيادين فرهنگی با رويكرد تربيت ديني

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ نشست رئیس حوزه علمیه شیروان با رئیس شورای اسلامی شهر شیروان با محوریت بررسی فراهم نمودن بسترهای تحویل بنیادین فرهنگ با رویکرد تربیت دینی و برگرفته از آموزه های قرآن و اسلام در صبح روز سه شنبه هجدهم شهریور 93 برگزار شد.


محمدزاده قانعی”رئیس شورای اسلامی شهر شیروان” در این نشست به اهمیت بحث فرهنگ‌، ابعاد و تأثیرات آن در جامعه و خانواده اشاره کرد و لزوم توجه هرچه بیشتر برفعالیت در این زمینه را عنوان کرد‌ و گفت: همکاری‌های لازم و ضروری در زمینه فرهنگ در سطح شهر فی مابین شورای اسلامی شهر با محوریت کمیسیون فرهنگی شورا و حوزه علمیه باید بیش از پیش متبلور باشد حوزه برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه تا رسالت مشترک شورا و حوزه به هنگام اجرایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیروان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، گفت‌: کار فرهنگی باید هوشمندانه با‌شد و آنچه مهم است هدف کار فرهنگی است‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهریان”رئیس حوزه علمیه شیروان” در ادامه این نشست، ضمن تشکر از نگاه ویژه محمدزاده قانعی به مسائل فرهنگی مذهبی و با اشاره به شخصیت مذهبی رئیس شورای اسلامی شهر شیروان، بیان داشت: اگر اقشار جامعه در زمینه معنوی و علمی به رشد و بالندگی برسند، سلامتی معنوی و علمی جامعه نیز تضمین خواهد شد‌.


وی اظهار داشت: حوزه علمیه این توانمندی را دارد تا به عنوان بازوی فکری و اجرایی شورای شهر تحت عنوان طرح‌هایی مشخص و زمانبندی شده فعالیت کند، چرا که حوزه هاي علميه از قابليت خاصي برخوردارند و براي تعامل بيشتر حاضر هستند تا سخاوتمندانه هر چه را که در توان دارند در اختيار مجموعه مدیریت شهری قرار دهند.

مدير حوزه علميه شیروان گفت: در خواست جامعه از مدیریت شهری شیروان، رویکرد تربيتی فرهنگی اجتماعی است، که البته مباحث خوب و ارزنده ای در مجموعه مدیریت شهری شیروان اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان شاهد هستیم و استمرار آن را خواستاریم و در این راستا؛ حوزه علميه آماده است در اين خصوص نسبت به تدوین و ارائه طرح های شاخص همکاري نمايد.

محمدزاده قانعی و طاهریان متفق القول در این جلسه بر اهمیت همکاری مستمر حوزه علمیه و مدیریت شهری تأکید نمودند.