ساعت:

5:41 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

محمدزاده قانعی و بورنگ: هفدهم مرداد؛ فرصت مغتنم تقدیر از اصحاب قلم

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیــروان: بی تردید آرامش روحی و روانی جامعه و تنویر افکــار عمومـی نسبت به رخدادها نیازمند تلاش هماهنگ، فراگیـر و هدفمنــد جامعه رسانه ای کشور است. خبرنگـار” نبض تپنده تاریخ و روح پرسشگر جوامع بشری بوده و هست.

 

 

محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” طی پیام مشترک، روز خبرنگار را تبریک گفتند، خبرنگاران” را چشم بیدار مردم و مسئولان دانسته و بیان نمودند: رسانه ها در صراط یک منشور اخلاقی و رفتاری کارآمد قرار دارند و به همین دلیل است که توانسته اند به تعمیق و تعامل رسانه با مردم بینجامند.

 

متن پیام:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

 

جان نباشد  جز خبر در آزمون/ هر که  را  افزون خبر  جانش فزون

اقتضای جان چو ای دل آگهی است/ هر که آگه تر بود جانش قوی است

 

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ این روز فرصت مغتنمی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم تشکر و قدردانی شود. این روز شکوهمند را که روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم است به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و عکاسان خبری فعال در عرصه اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران دارالمصلین شیروان و خراسان شمالی”گنجینه معرفت ها”، تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

این روز، یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند. یاد و خاطره شهیدان خبرنگار را هم گرامی می داریم.

اینجانبان به نمایندگی از ارکان مدیریت شهری شیروان، به روان پاک شهیدان و جان باختگان خانواده بزرگ اطلاع رسانی که در مسیر تحقق آرمان های اسلامی و میهن، آموزگار مکتب فدا و آگاهی شدند، درود می فرستیم و برای خبرنگاران متعهد و کوشای سرزمین مان، سلامتی، توفیق پویشی آگاهانه و سرشار از صداقت را از درگاه حضرت حق مسئلت می کنیم .

محمّد محمّدزاده قانعی                                   جعفر بورنگ

رییس شورای اسلامی شهر شیروان                          شهردار شیروان