ساعت:

10:34 ب.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

مراسم پاکسازی کوهستان پارک شیرکوه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان : مراسم پاکسازی شیر کوه با حضور مسئولین و جمعی از طبیعت دوستان و ورزشکاران برگزار شد.


اصغر میرزازاده مسئول امور ورزشی شهرداری شیروان که مسئولیت برگزاری این مراسم را نیزبر عهده داشت گفت :این برنامه به مناسبت 15اسفند روز در خت کاری با مشارکت اداره ورزش و امور جوانان و هیات بستکبال در کوهستان پارک شیرکوه برگزار شد که در حاشیه این برنامه مسابقه پرتاب پنالتی بسکتبال نیز برگزار شد.وی افزود شرکت کنندگان در این مسابقه متشکل از 60 نفر مرد و 30 زن بودند که با پرتاب توپ بسکتبال به داخل سبد با یکدیگر رقابت کردندکه به نفرات اول تا سوم جوایزی از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر ،اداره ورزش و امر جوانان و هیات بسکتبال شهرستان شیروان تقدیم شد.وی ادامه داد در برنامه پاکسازی کوهستان پارک شیرکوه نیز به قید قرعه از 10نفر از طبیعت دوستان با اهدا ئ جوایزی تقدیر شد.

 

میرزازاده در پایان این برنامه از محمد زاده قانعی رئیس شورای اسلامی شهر ،سیدی مسئول هیات بسکتبال شهرستان و خالق زاده رئیس اداره ورزش و امور جوانان به خاطر حضور در جمع ورزشکاران و طبیعت دوستان که باعث دلگرمی شرکت کنندگان در این مراسم شدند تشکر کرد. و از مردم خواست در حفظ طبیعت با ریختن زباله ها در سطل های زباله کوشا باشند .