ساعت:

3:55 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

مسئول اداره فرهنگی واجتماعی شهرداری شیروان : جامعه خبرنگاری و اهالی رسانه می توانند روی شهرداری حساب ویژه باز کنند.

مسئول اداره فرهنگی  واجتماعی شهرداری شیروان : جامعه خبرنگاری و اهالی رسانه می توانند روی شهرداری حساب ویژه باز کنند.

 


به گزارش واحد خبر شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان

مهدی عظیمی در دیدار حسین علی ظفری خبرنگار خبرنگار پانا و ایکنا در شیروان افزود: جامعه خبرنگاری و اهالی رسانه می توانند روی شهرداری شیروان به عنوان نقطه ای که مدیرانش پاسخگو هستند حساب ویژه باز کنند .

مسئول اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری  شیروان بیان داشت راز موفقیت ما همیشه در کنار مردم بودن و گفت وگو با مردم بوده است. عزیزان، کسانی که طی سال ها توفیق همکاری با آنها را داشته ام می دانند ما هر وقت در کنار مردم و با مردم بوده ایم موفق بوده ایم و این رمز کار ما بوده است . عظیمی ادامه داد: با یاری خدا شما هم کمک کنید تا بتوانیم در مسیری که در پیش رو داریم گام های ارزنده ای را برداریم و برای شهر شیروان کسب آبرو کنیم.

وی اظهار کرد : دو رکن اصلی جامعه مدنی و توسعه ، روابط عمومی ها و رسانه ها هستند که مهندسی افکار عمومی را بر عهده دارند.

مسئول اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیروان گفت: اصلاح گری از نقد حاصل می شود و رسانه ای موفق است که  نقد را تشویق کند و به وسیله آن فعالیت های و عملکرد شهرداری را مثبت برجسته کند . این مسئول برنامه ریزی در جهت توانمند سازی فرهنگی و اجتماعی شهروندان را به منظور رساندن سرانه های این مورد به حد استاندارد ، برگزاری جشن ها و مراسم مختلف در مناسبتهای ملی و مذهبی ، اهتمام به ترویج ارزش های دینی و اخلاقی و نهادینه کردن فرهنگ روحیه انقلابی ، توانمند سازی و ترغیب جوانان و نوجوانان در عرصه مشارکت در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ، تعیین اهداف ، سیاست ها و تعیین راهبرد ها و خط مش های مربوط به امور  اجتماعی و فرهنگی شهر ، را از مهم ترین برنامه های این معاونت برشمرد .

در این دیدار مسئول فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیروان و خبرنگار پانا و ایکنا بر ضرورت تعامل و همکاری با یکدیگر تاکید کردند.