ساعت:

11:17 ب.ظ

تاریخ:

5 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

مسئول اداره فنی و امور زیربنایی شهرداری شیروان : در سایه تولیدات کارخانه آسفالت لکه گیری و آسفالت معابر دنبال می شوند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، #مهندس_اسعدی مسئول اداره فنی و امور زیربنایی این شهرداری طی گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تاکید بر این مطلب که کارخانه آسفالت شهرداری به تولیدات خود ادامه می دهد ، گفت : در سایه این تولیدات لکه گیری خیابان های سطح شهر مانند خیابان های امام خمینی ( ره ) ، تقاطع سعدی و چند خیابان دیگر پیگیری خواهد شد.

وی سپس به اجرای پروژه تسطیح چند زمین اشاره کرد و افزود : امروز همکارانم اقدام به تسطیح زمین های انتهای خیابان جمهوری ، پیروزی ، کارگر و کشاورز پرداختند و علاوه بر آن در خروجی کیلومتر پنج جاده شیروان به بجنورد هم عملیات بیس ریزی را انجام دادند.

مهندس اسعدی آنگاه احداث کنارگذرهای منتهی به پل خاتم را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد : با حمایت و پیگیری های مجدانه مهندس احمدی شهردار محترم شیروان این کنار گذرها در سریع ترین بازه زمانی احداث و آماده بهره برداری شدند که امیدواریم مورد رضایت مردم عزیز قرار بگیرد.

وی در پایان به چند پروژه در دست اجرا یا اجرا شده دیگر اشاره کرد و افزود : این اداره امروز همچنین به ترمیم تقاطع میدان دانش و دال گذاری بین خیابان های ورزش بیست و بیست و دوم پرداخت و همچنان در حال اجرای پروژه های دیگر در محدوده های دیگر شهر است