ساعت:

2:11 ب.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

مسابقات ورزشی خانواده بزرگ شهرداری شیران برگزار شد

به گزارش روبط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان : مسابقه طناب کشی به مناسبت روز کارگر هفته معلم و روز شورا ها بین پرسنل شهرداری شیروان در کوهستان پارک شیرکوه مورخه 94/2/8برگزار شد.

میرزا زاده “مسئول امور ورزشی شهرداری شیروان” با تاکید براینکه سلامت جسمی و ایجاد روحیه در بین پرسنل با ارائه خدمات بهتر به شهروندان می تواند ارتباط مستقیم داشته با شد گفت: این مسابقات به منظور گرامی داشت روز کارگر ،شوراو ولادت باسعادت امیرالمومنین (ع)روز پدر و آغاز هفته معلم بین پرسنل شهرداری برگزار گردید که دراین سری رقابت ها تیم طناب کشی “سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیروان”، “تیم سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری شیروان” و “سنگ شکن یک” توانستند با غلبه بر رقیبان خویش به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

 

میزازاده ادامه داد: آقایان “محسن محمدزاده” از سازمان حمل و نقل شهرداری شیروان ،”سعید شارعی” از واحد معاونت خدمات شهری و “حسین قربانی” از سازمان حمل و نقل شهردار شیروان نیز توانستند با پیشی گرفتن از دیگر رقیبان به ترتیب مقام های اول تا سوم مسابقه دو میدانی را از آن خود کنند.

وی افزود مسابقه دارت نیز بین پرسنل خانم شاغل در شهرداری شیروان برگزار شد میرزا زاده در پایان از نگاه ویژه بورنگ شهردار شیروان به ورزش به ویژه ورزش پرسنل تقدیر کرد .


 

در پایان شهردار شیروان از نفرات برتر با اهدا جوایزی از نفرات برتر تجلیل کرد.در حاشیه این مسابقات جعفر بورنگ با اهداء لوح تقدیری از میرزازاده تقدیر و تشکر نمود که متن لوح تقدیر به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

 

« مَن لَم یَشکُر المَخلوق لَم یَشکُر الخالِق »

لوح تقدیر

 

 

همکار گرانقدر:

جناب آقای علی اصغر میرزازاده

حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی در گروی تلاش دلسوزانه انسان هایی است که روح و فکر والایشان سرشار از عشق به دین مداری و ملیت شان است.

نظربه احساس مسئولیت و وظیفه شناسی جنابعالی ،که حاکی از وجدان کاری و انضباط اجتماعی شماست و نیز کوشش های صادقانه و مساعی هوشمندانه در “تکریم ارباب رجوع ” ، “هماهنگی عالی در اجرای مراسمات” در راستای پیشبرد اهداف شهرداری، صادقانه ترین تقدیر خود را از عملکردتان اعلام داشته و امیدوارم در همه عرصه های زندگی موفق و پیروز باشید.

جعفر بورنگ

                                                           شهردار شیروان