ساعت:

7:32 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

مسعود کاظم پور؛ توجه به مسائل عمران و آبادانی شهر در اولویت کاری شهرداری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: با وحدت و با همکاری تک تک اعضای شورای اسلامی شهر، برای عمران و آبادانی دارالمصلین، ثابت قدم برمی داریم. بر اساس برنامه‌ریزی و اولویت نسبت به انجام کارها اقدام می کنیم.

 

 

 

مسعود کاظم پور”مسئول واحد عمران شهرداری شیروان” در حاشیه جلسه معاونین و مسئولین واحدهای شهرداری در رابطه با اولویت بندی کارهای عمرانی شهرداری در حوزه شهر، بیان داشت: توجه به مسائل عمران و آبادانی شهر جزو اولویت کاری شهرداری شیروان با محوریت این واحد است و در این راستا؛ از ورود به کارهای حاشیه‌ای و غیرضروری جداً پرهیز می کنیم و بر اساس برنامه ای که توسط کارشناسان واحد عمران تدوین شده، پیش می رویم.

 

 

مسئول واحد عمران شهرداری شیروان ادامه داد: در سال‌جاری هم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، عمران و آبادانی شهر در دستور کار شهرداری قرار داشته و با جدیت هر چه تمام‌تر، به دنبال تحقق آن ها و انجام چند پروژه هستیم.

 

 

مسعود کاظم پور که خود کارشناس ارشد مرتبط با حوزه کاریش و نیز مدرس دانشگاه می باشد؛ افزود: در سال‌جاری روند عمران و شکوفایی شیروان، باز هم با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهر، شهرستان و کشور با شتاب بیشتری تداوم خواهد داشت.

 

 

وی با اتکاء به خداوند متعال و مدنظر قراردادن حمایت های متولیان امر، سال 95 را سال عمران و آبادانی دارالمصلین برشمرد.