ساعت:

7:27 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

معاونت شهرسازی و زیر بنایی شهرداری شیروان : نبود اعتبارات کتابخانه مرکزی شیروان را نیمه تمام گذاشت

نبود اعتبارات ، کتابخانه مرکزی شیروان را نیمه تمام گذاشت 

مهندس مسعود الهی معاونت شهرسازی و زیر بنایی شهرداری شیروان ، نبود اعتبارات را از مهمترین مشکلات پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی شیروان عنوان کرد.

به گزارش واحد رسانه روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان : معاونت شهرسازی و زیر بنایی شهرداری شیروان از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی کتابخانه مرکزی این شهر به عنوان دومین کتابخانه بزرگ استان خراسان شمالی در شهر شیروان خبر داد.

مهندس الهی بیان داشت : زمین این پروژه عمرانی فرهنگی از سال 90 در سه طبقه با زیربنای 2700 متر مربع در حال ساخت است ، که بصورت رایگان از سوی شهرداری شیروان در اختیار نهاد کتابخانه ها قرار گرفته است.

این مسئول در شهرداری شیروان گفت : تاکنون برای احداث این مرکز فرهنگی افزون بر 43 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و برای راه اندازی و تکمیل آن بیش از 24 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است . وی کاهش تخصیص اعتبارات دولتی را موجب تاخیر در برخی از پروژه ها بویژه پروژه فرهنگی کتابخانه مرکزی شیروان ذکر کرد.وی  گفت : بشر برای تکامل مسائل اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی خود نیاز به مطالعه دارد و فرهنگ کتابخوانی یکی از اساسی ترین شاخصه های فرهنگی جامعه است.

معاونت شهرسازی و زیربنایی شهرداری شیروان اضافه کرد : مراجعه به کتابخانه و فرهنگ کتابخوانی از شاخص های مدنیت و کیفیت زندگی در هر جامعه است و به عنوان ویترینی می تواند آنچه را که درون جامعه می گذرد را نمایان کند.