ساعت:

10:06 ب.ظ

تاریخ:

19 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

معاون شهرداری شیروان: قفل اجرا و احداث بزرگترین پروژه شهری شیروان باز شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ پس از هشت سال تعلیق آغاز عملیات احداث مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی واقع در میدان انقلاب به عنوان بزرگ ترین پروژه شهر شیروان در سال 1393، قفل احداث این طرح باز شد و در مرحله اول؛ احداث فنداسیون و اسکلت این پروژه بزرگ شروع شد. مدت پیمان این مرحله؛ هجده ماه تخمین زده شده است.

 

 

 مسعود الهی”معاون شهرداری شیروان”، ضمن بیان اینکه؛ حدود هشت سال قبل، کلنگ احداث پروژه مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی به زمین زده شده بود و حال به هر دلیل؛ اجرای آن متوقف و معلق ماند، گفت: در راستای دستیابی سریع تر به شاخص های رشد شهری و هم ساماندهی ترافیکی میدان انقلاب و نیز زیباسازی مبلمان شهری با محوریت تحقق رسالت شهرداری در تأمین پارکینگ منطقه ای، ساخت بزرگترین پروژه شهری”مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی” واقع در میدان انقلاب آغاز شد.

 

 

وی ادامه داد: پروژه مجتمع تجاری و پارکینک طبقاتی پیش بینی شده در میدان انقلاب شهر شیروان که در سال 1388 در زمینی به مساحت یکهزار و پانصد و بیست مترمربع، کلنگ زنی شده باشد، یکی از بزرگترین پروژه های شهرداری شیروان است و برابر طرح، زیربنای دوازده هزار و هشتصد مترمربع مدنظر و با این وصف؛ هشت طبقه شامل چهار طبقه پارکینگ و چهار طبقه تجاری می باشد.

 

 

مسعود الهی به اعتبار 45000 میلیون ریالی برای ساخت مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی اشاره نمود و افزود: در مرحله اول؛ احداث فنداسیون و اسکلت آن آغاز شد.