ساعت:

8:11 ق.ظ

تاریخ:

8 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

معاون وزیر راه در شیروان : خدمات شهرداری شیروان قابل تحسین است.

معاون وزیر راه در شیروان : خدمات  شهرداری شیروان  قابل تحسین است.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان

صبح امروز چهارشنبه مهندس محمد پژمان  معاون وزیر  راه و شهرسازی و مدیر عامل  شرکت باز آفرینی شهری و کشور از طرح های بافت فرسوده ، تاریخی ، رود خانه چایلق ، بازآفرینی کوچه خانلق بازدید کرد.

 در این بازدید ها در جمع مسئولان شهرسازی و شهرداری شیروان  خاطر نشان کرد : باید اولویت خدمات در این محله ها دسته بندی و در راستای بهبود وضعیت  معیشتی مردم بانگاه اقتصادی و نه  هزینه ای گام های موثری برداشته شود. معاون وزیر  راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی کشور تصریح کرد با ارائه طرح های مناسب میتوان وضع موجود را به وضع مطلوب تبدیل کرد تا به استاندارد های مطلوب شهری  دست بیابیم . 


پژمان تاکید کرد دولت در راستای  مرتفع کردن مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نمیکند و مردم نیز با وحدت و انسجام در کاهش عقب ماندگی ها و توسعه این محله ها کوشا باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی کشور از خدمات رسانی به موقع و اجرای طرح های متنوع و جذاب شهرداری شیروان در راستای بازآفرینی و زیبا سازی شهر قدر دانی کرد . 

وی بیان داشت باید فضای مناسبی  را برای محله طراحی در کوتاه ترین زمان نسبت به بهسازی بافت های فرسوده اقدامات لازم را انجام داد .  این مسئول  در وزارت راه  برای تخفیف اعتبار  کف سازی کوچه خانلق ، پارک ارگ باستانی ، پارک حافظ  ، قیر آسفالت مناطق باز آفرینی ، بهسازی پارک خطی دستو رات لازم و قول مساعد دادند.

 

در سفر معاون وزیر راه  به شیروان  شهردار و رئیس شورای اسلامی این شهر گزارشی از عملکرد ، اقدامات ،  فعالیت های انجام شده و طرح های جدید آینده شهرداری شیروان را در راستای توسعه شهرنشینی و بافت های فرسوده ارائه و خواستار جذب اعتبارات و بودجه شدند.