ساعت:

8:11 ق.ظ

تاریخ:

8 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

مهندس احمدی در نشست شورای اداری شهرداری شیروان : با همت و تلاش زیاد و همدلی ،‌ مشکلات را برطرف می کنیم

ساعت شش صبح امروز یکشنبه ، نشست شورای اداری شهرداری شیروان با حضور رییس پارلمان شهری و شهردار ، معاونان و مسئولان سازمان ها ، اداره ها و واحدهای این شهرداری برگزار شد.

? به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، در این نشست محمد محمدزاده قانعی رییس پارلمان شهری طی سخنانی با تاکید بر همدلی گفت : بسیار خوشحالم که مهندس احمدی طبق قولی که داده بودند ، رفاهیات شما را در اولویت کاری خود قرار دهند ، به وعده شان عمل کردند و رفاهیات شما عزیزان را برقرار کردند و این‌ را من در دیدارهای چهره به چهره با شما عزیزان به گفته خودتان شنیدم و بارها بخاطر این مورد تشکر کردید.

? رئیس شورای اسلامی شهر شیروان در بخش دیگری عنوان کرد : از تمامی کارگران زحمتکش شهرداری شیروان که در این ۴۵ روز سخت کاری از ابتدای سال که سنگ‌تمام گذاشتند ، بخصوص در زمان بارندگی های اخیر که من خودم از نزدیک شاهد تلاش های شبانه روزی شما عزیزان بودم ، تقدیر و تشکر می کنم.

? این گزارش حاکی است پس از آن مسئولان واحدها گزارشی از فعالیت های ۴۵ روزه اخیر خود ارائه دادند و آنگاه مهندس احمدی طی سخنانی بر ضرورت تلاشی هوشمندانه و متعهدانه برای تحقق توسعه ای فراتر از انتظارات تاکید کرد و گفت : بسیار خوشحالم که در جمع شما عزیزان هستم و افتخار می کنم که همکاران صادق و صدیقی دارم که در تلاش هستند تا رضایت خداوند و شهروندان را بر آورده کنند.

? وی ضمن بیان این مطلب که برای رسیدن به هدف ، بایستی بیشتر تلاش کرد ،افزود : شهرداری شیروان را با مشکلات زیادی تحویل گرفتیم و با تلاش زیاد و مستمر تک‌تک شما عزیزان ، بخشی از این مشکلات رفع شده و باقی نیز رفع خواهد شد.

? شهردار شیروان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید از تمام فرصت ها و زمان ها برای توسعه و خدمت به مردم استفاده کنیم، خطاب به معاونان و مسئولان واحدها تصریح کرد : بارها گفتم ، فرصت خدمت کوتاه است و برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنید و هیچ فرصتی را از دست ندهید.

? شایان ذکر است : این جلسه از ساعت ۰۶ صبح شروع و به مدت دو و نیم ساعت به طول انجامید.

? ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱