ساعت:

1:20 ق.ظ

تاریخ:

15 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

مهندس احمدی شهردار شیروان در دیدار با دادستان محترم شهرستان : مجموعه شهرداری شیروان، قوه قضائیه را، ملجا و پناهگاه خود می داند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان، صبح امروز دوشنبه ششم تیرماه ۱۴۰۱، مهندس احمدی شهردار شیروان به همراه جمعی از کارکنان شهرداری، جهت تبریک هفته قوه قضائیه در محل دفتر جناب آقای هدایتی نیا دادستان محترم شهرستان حاضر شده و با وی به گفتگو پرداختند.

? در این دیدار، مهندس احمدی ضمن تبریک‌هفته قوه قضائیه، بیان کرد: پیام‌قدردانی و قدرشناسی خودم و تیم مدیریت شهری و تمام همکارانم را خدمت شما و همکاران عزیزتان می رسانم و همچنین تقدیر و تشکر می کنم، از شما بابت همراه بودن و پای کار بودنتان درتمام امور شهری و رویکرد و نگاه مجموعه شهرداری نسبت به قوه قضائیه، این نهاد را ملجا و پناهگاه خود می داند.

? مدیریت شهری شیروان ادامه داد: مهمترین سرمایه های یک‌مدیر و مجموعه، اعتماد مردمی است و با توجه به اینکه رویکرد شما هم میزان رضایت شهروندان می باشد، تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این اعتماد را بدست آوریم.

? در ادامه جناب آقای هدایتی نیا دادستان محترم شهرستان هم ضمن خوش آمد و تقدیر و تشکر بابت حضور مجموعه شهرداری، عنوان کرد: به نوبه خودم از زحمات شما که در سطح شهر می کشید، تقدیر و تشکر می‌کنم. میزان رضایتمندی شهروندان از شهرداری و مجموعه شما، خیلی زیاد شده و این بخاطر کارهایی است که بصورت خالصانه انجام می دهید.

?دادستان محترم شهرستان، ادامه داد: طرح شهردار شب، طرح بسیار عالی ای است و من بارها مشاهده کردم که کوچکترین مشکلات رو در شب، سریعا برطرف کرده اید.

? وی در بخش دیگری بیان‌کرد: از زمانی که شهردار شده اید، تغییرات کاملا به چشم آمده و تمام‌معاونت ها و مدیران شما تغییر و تحول اساسی ایجاد کرده اند، بخصوص در بحث تفرجگاه ها و پارک‌های سطح شهر، این موارد واقعا قابل مشاهده است و به نوبه خودم، از تمام کارکنان شهرداری تشکر می کنم.

?جناب آقای هدایتی نیا از ملاقات های هفتگی شهردار، به عنوان محلی که بار روانی را از دوش شهروندان برداشته، یاد کرد و ادامه داد: این طرح ملاقات های هفتگی تان که در تمام مساجد شهر برگزار می شود ،‌برای اولین‌بار در استان بوده که میزان رضایتمندی بسیار بالایی را در پی داشته است

? در ادامه مهندس احمدی و همراهان با حضور در چند قسمت از این اداره، هفته قوه قضائیه را به کارکنان این دستگاه قضایی تبریک گفتند

? ۰۶ تیرماه ۱۴۰۱