ساعت:

3:37 ب.ظ

تاریخ:

30 فروردین 1403

شهرداری شیروان

مهندس احمدی پس از بازدید از پل خاتم : از بابت تاخیر در احداث کنار گذرها از فرد فرد مردم عزیز شیروان عذرخواهی میکنم

مهندس احمدی عصر دیروز سه شنبه طی بازدید از پل خاتم و محل احداث کنار گذرهای در دو سوی کمربندی تاکید کرد: چهار شنبه بیست و یکم مهر ماه ( امروز) کنار گذر دوم آماده بهره برداری می شوند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، به دنبال مشکلاتی که از دیرباز در ارتباط با پل خاتم ایجاد شده بود ، روز گذشته مهندس احمدی از این پل بازدید کرد و جهت تسریع در روند احداث کنارگذرها دستورات لازم را ابلاغ نمود.

این گزارش می افزاید شهردار شیروان در این بازدید ضمن اظهار تاسف از مشکلات ایجاد شده برای شهروندان و تاخیری که در احداث کنار گذرها بوجود آمده بود گفت : برغم آنکه بنده هیچ نقشی در این تاخیرات نداشتم اما وظیفه خود میدانم تا از بابت همه مشکلات و دغدغه هایی که برای مردم عزیز شهر ایجاد شده است ، عذر خواهی کنم.

وی آنگاه با اشاره به اینکه با پیگیری های انجام شده خوشبختانه یکی از کنار گذرها آماده شد و کنار گذر دوم فردا ( امروز چهار شنبه ) مورد استفاده مردم عزیز قرار خواهد گرفت ، خاطر نشان کرد : امیدوارم با این اقدامات ضمن جلب رضایت شهروندان گامی در جهت مناسب سازی ترافیک هم برداشته شود.

شهردار شیروان آنگاه چگونگی احداث کنار گذرها در دو طرف کمربندی را مورد بررسی قرار داد و ضمن ابراز رضایتمندی از ساخت کنار گذر نخست ، خطاب به دست اندرکاران کنار گذر دوم گفت: برای حفظ امنیت شهروندان و مناسب سازی ترافیک ، کنار گذر دوم هم با سرعت و دقت کامل تکمیل و نهایی شود.