ساعت:

2:29 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

میرزازاده: تیم کشتی شهرداری بر سکوی قهرمانی مسابقات کشتی نوجوانان استان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: تیم کشتی شهرداری شیروان در رده سنی نوجوانان با ۹۳ امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیمهای بجنورد و جاجرم به ترتیب با ۸۱ و ۶۰ امتیاز دوم و سوم شدند. این رقابتها صبح امروز جمعه 8 آبانماه در محل سالن ورزشی آفتاب شهرستان جاجرم برگزار شد و تیم شهرداری شیروان قهرمان این دوره از رقابتها گردید.

 

 

 

علی اصغر میرزازاده”مسئول امور ورزشی شهرداری شیروان” از ایستادن تیم کشتی شهرداری بر سکوی قهرمانی مسابقات کشتی نوجوانان استان خبر داد و گفت: تیم شهرداری شیروان با حضور در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان خراسان شمالی در جاجرم مقام نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

 

 

وی افزود: نفرات اول این رقابتها در وزن ۴۶، 69، 76 و85 کیلوگرم به ترتیب محسن صدیق، جواد اسکندرزاده، جلال خوشقامت و مجید توکلی به ثبت رسیدند و در نفرات دوم نیز در اوزان 54، 63 و 100 کیلوگرم به ترتیب علیرضا ایزانلو، پوریا شرافتی و سهراب بابازاده مقام دوم را از آن خود کردند. همچنین در اوزان 50 و 58 کیلوگرم علیرضا نادری، معین حسنی مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

 

 

گفتنی است: پیش از این نیز رقابتهای کشتی قهرمانی استان به میزبانی شیروان برگزار شد که شهرستانهای شیروان و بجنورد در دو بخش آزاد و فرنگی به مقام قهرمانی رسیدند. تیم شیروان به کاپ اخلاق این رقابتها نیز دست یافت.