ساعت:

6:32 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

میرزازاده: دارالمصلین شیروان؛ میزبان سرمربی تیم کشتی آزاد کشور

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ در پی کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان توسط فرزند شیروان”محمّد مکتب دار” و مقام سوم مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان توسط دیگر فرزند شیروان”جلال علیزاده” که در شهر بابل برگزار شده بود، دارالمصلین شیروان، میزبان امیر توکلیان بود.

 

 

 

علی اصغر میرزازاده”مسئول امور ورزشی شهرداری شیروان” گفت: در مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان کشور که در شهر بابل برگزار شده بود، محمّد مکتب دار موفق به تصاحب سکوی نایب قهرمانی و جلال علیزاده نیز مقام سوم این مسابقات را کسب نمود. سعید قاسمی هم در رقابت های جودوی سنگین وزن مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

 

 

وی افزود: مراسم تجلیل از فرزندان شیروان، افتخار آفریان گنجینه فرهنگ ها، شهر نماز و نیایش در بعدازظهر سوم آذر 93 با حضور امیر توکلیان”مربی تیم کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران” و مقامات عالی دارالمصلین شیروان برگزار شد.

 

مسئول امور ورزشی شهرداری شیروان ادامه داد: مدیریت شهری شیروان به امضای محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” طی تقدیم لوح از محمّد مکتب دار، جلال علیزاده، سعید قاسمی و مهمان شهرمان”امیر توکلیان” تقدیر نمودند.

 

 

میرزازاده از خوش آمدگی ارکان مدیریت شهری شیروان به امیر توکلیان با این مطلب که: مربی مجرّب/مدال آور ارجمند/قهرمان دلاور میهن عزیزمان ایران اسلامی در آسیا و جهان؛ بدین وسیله از حسن نظر و توجه جنابعالی به ورزش کشور و خاصه دارالمصلین شیروان؛ شهر نماز و نیایش، شهر جوانان ورزشکار و ورزش دوست در پهنه خراسان شمالی، صمیمانه قدردانی می نماییم. حضورتان را در باب الرضا(ع)، گنجینه فرهنگ ها در هفته مزین به نام بسیج ارج نهاده و امیدواریم به اینکه با مساعدت و بذل عنایات جناب عالی در ارتقای ورزش قهرمانی(کشتی) و تعمیم ورزش همگانی و نیز فرهنگ سازی الگو های ورزشی کوشا باشیم، خبر داد.

 

 

علی اصغر میرزازاده به نقل از رییس شورای اسلامی شهر شیروان و شهردار شیروان به گزیده ای از تقدیر فرزندان افتخار آفرین شیروان هم اشاره ای داشت: «این قهرمانی مقتدرانه را به جنابعالی، مربیان و دیگر اعضای پرتوان تیم، مردم خراسان شمالی”گنیجنه فرهنگ ها” و دارالمصلین شیروان و همه علاقه‌مندان به ورزش تبریک می‌گوییم و امیدواریم شاهد تداوم این موفقیت‌ها در همه میادین ورزشی باشیم.».

 

عکس از :شبیری