ساعت:

9:44 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

میرزازاده: نائب قهرمانی تیم شهرداری شیروان در مسابقات کُشتی پهلوانک

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: تیم کشتی شهرداری شیروان در مسابقات کشتی پهلوانک ها و نونهالان استان خراسان شمالی که با حضور شش تیم در سالن علیدخت بجنورد برگزار شد، توانست مقام دوم را کسب کند.

 

 

 

علی اصغر میرزازاده”مسئول امور ورزشی شهرداری شیروان” با حضور در روابط عمومی شهرداری شیروان از نائب قهرمانی تیم کشتی شهرداری شیروان در مسابقات پهلوانک ها و نونهالان با اختلاف چهار امتیاز بعد از تیم بجنورد خبر داد و یادآور شد: این مسابقات با حضور شش شهرستان در بجنورد برگزار، که از این تعداد، بجنورد مقام اول را کسب و تیم شهرداری شیروان مقام دوم این مسابقات را کسب نمود.

 

 میرزازاده افزود: مربیگری این تیم را محسن محمّدزاده و حسین جعفری عهده دار بودند و مسابقات کشوری، دو هفته دیگر در خرم آباد برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است: جواد آقاخانی در وزن 30 کیلوگرم، حسین قدیمی در وزن 32 کیلوگرم، پویا جعفری در وزن 35 کیلوگرم، سیدعباس عباسیان در وزن 47 کیلوگرم، علی صداقت در وزن 66 کیلوگرم، امیرمحمد ثمیری در وزن 73 کیلوگرم و سجاد هژبری در رده نوگلان حضور داشتند و گروه نونهالان را جواد صدیق در وزن 30 کیلوگرم، اسماعیل محمدی کیا در وزن 35 کیلوگرم و یونس تارکی در وزن 47 کیلوگرم تشکیل دادند.