ساعت:

10:08 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

میرزا زاده : ورزش صبحگاهی برگزار می شود

به همت شهرداری شهرداری شیروان و به منظور توسعه و ترویج ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان از ساعت30/5صبح و حضور مربیان مجرب برنامه ورزش صبحگاهی در پارک کوثر برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر وشهردار شیروان: ورزش صبحگاهی با آغاز فصل بهار از ساعت 30/5صبح در پارک کوثر با مربیگری مربی توانمند سهراب جوهری از روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته در پارک کوثر برگزار می شود.

 

میرزازاده مسئول امور ورزشی شهر داری شیروان گفت عمده ترین ثمره ورزش و فعالیت های بدنی دستیابی به سلامت جسمانی و روانی است، بنابراین اجرای ورزش صبحگاهی به طور منظم با انجام چند حرکت ساده در شروع روز می تواند نقش مهمی در از بین بردن افسردگی ها و ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس و کاهش اضطراب و فشارهای روانی داشته باشد.

 

میرزازاده با بیان اینکه هدف ایجاد سلامتی و شادابی در جامعه است ادامه داد: پدران و مادران محور سلامتی و شادابی یک خانواده هستند و وقتی فرزندان یک خانواده ببینند که اولیا آنها به فعالیت ورزشی می پردازند به طور قطع این بزرگترین الگو برای فرزندان خواهد بود و نتیجه آن سلامتی و شادابی خانواده ها است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با فرهنگسازی مناسب در سطح شهر روزی شاهد حضور تمامی مردم در ورزشهای همگانی و برگزاری رشته های مختلف در مناطق و محلات مختلف شهر باشیم.