ساعت:

5:49 ب.ظ

تاریخ:

9 فروردین 1403

شهرداری شیروان

نائب رییس شورای اسلامی شهر شیروان : صیانت از فضای سبز شهری رویکرد شورای پنجم

نائب رییس شورای اسلامی شهر شیروان : صیانت از فضای سبز شهری رویکرد شورای پنجم

 


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان

نائب رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت : حفظ و توسعه فضای سبز از برنامه ها و اولویت های شورای اسلامی شهر و شهرداری بوده و از پیشنهادات کارشناسان ،شهروندان در این مورد استقبال میکنیم . احمد عاقل تنوع ، توسعه ، گسترش ، افزایش ، کیفیت گل و گیاه را در فضای سبز شهرداری از فعالیت های خوب فضای سبز شهرداری دانست .

این عضو شورای اسلامی شهر شیروان وضعیت شهر شیروان را از نظر فضای سبز و وجود پارک ها نتاسب ذکر کرد و گفت : اما نباید به این میزان اکتفا کرد و باید با توسعه فضای سبز و امنیت پارکها ، زمینه شادی و نشاط مردم را فراهم کرد.

احمد عاقل خاطر نشان کرد در صورت تامین اعتبار واحد فضای سبز شهرداری شیروان به سازمان پارک ها و فضای سبز ارتقاع میابد.

عضو شورای اسلامی شهر شیروان اضافه کرد : بخشیاز پارکها و فضای سبز به بخش خصوصی واگذار شده و مابقی هم در دست اقدام است.

 


عاقل توسعه پارکها و بوستان های محله را از دیگر برنامه های فضای سبز شهرداری دانست . وی آبیاری قطره ای را در مناطق مختلف در این بخش از اهم فعالیت ها ذکر کرد . عضو شورای اسلامی شهر شیروان گفت: علیرقم کمبود اعتبارات خوشبختانه به گل و گیاه ، درختان شهری و در زمینه خشکسالی برای خشکیده شدن هیچگونه آسیبی نرسیده است و همچنان فضای سبز پویا و پرنشاط است.

عاقل بیان داشت توسعه : نامتوازن فضای سبز در شهر شیروان شایسته شورا و شهرداری است چرا که باید بیشترین تمرکز خود را در مناطق کم توسعه یافته قرار دهیم . وی ادامه داد سرانه ی فضای سبز شهر شیروان نزدیک به استاندارد های کشور است . نائب رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت : برخی از درختان در سطح شهر علاوه بر نشان دادن طبیعت دوستی مردمان آن خود اثباتی بر آب و هوای مطلوب این شهر دارد.