ساعت:

8:02 ب.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

نشستی جهت هماهنگی بازگشایی مدارس سطح شهر

به‌گزارش روابط عمومی شهرداری شیروان،  دقایقی پیش جلسه ای در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان با حضور مهندس احمدی  شهردار شیروان، شجاعی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ، سرهنگ زرهرن جانشین فرماندهی انتظامی، سرگرد گریوانی رییس پلیس راهور و محمدمحمدزاده قانعی عضو شورای اسلامی شهر با موضوع بازگشایی مدارس با توجه به فرارسیدن ماه مهر برگزار گردید.

? در این جلسه مهندس احمدی شهردار شیروان ، عنوان کرد: شهرداری شیروان کاملا در خدمت مردم شریف شیروان بوده  و خواهد بود و اقداماتی را از جمله خط کشی خطوط پیاده رو منتهی به مدارس، لکه گیری آسفالت ، پاکسازی زمین های خالی اطراف مدارس، نظافت و علف زنی را در دستور کار خود قرار داده است

? وی همچنین ادامه داد: شهرداری شیروان آمادگی این‌را دارد، تا با آموزش روش های کاشت گل و گیاه و نگهداری آن ها به دانش آموزان توسط کارشناسان فضای سبز و همچنین آموزش نکات ایمنی توسط آتش نشانان به دانش آموزان، گامی موثر در افزایش مهارت دانش آموزان ایفا کند.

? مدیریت شهری شیروان،‌طرح همیار شهردار دانش آموز را طرح بسیار عالی همانند طرح شهردار شب و شهردار محله دانست و بیان کرد: هر مدرسه می تواند با انتخاب یک دانش آموز به عنوان همیار شهردار، گام‌موثری در پیشرفت شهر داشته باشیم.

? در ادامه این جلسه، آقای شجاعی رئیس آموزش و پرورش شهرستان، ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه شهرداری شیروان، عنوان‌کرد: اقدامات جهادی مهندس احمدی شهردار شیروان، واقعا قابل تقدیر هست و از طرح های زیبای مدیریت شهری از جمله همیار شهردار استقبال می کنیم

? ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱