ساعت:

4:36 ب.ظ

تاریخ:

30 فروردین 1403

شهرداری شیروان

نشست کارگروه مناسب سازی سطح معابر شهر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان، دیروز دوشنبه کارگروه مناسب سازی سطح معابر شهر با حضور رییس پارلمان شهری ، شهردار و نیز رییس اداره بهزیستی شیروان تشکیل جلسه داد.

? در این نشست که با محوریت ارائه خدمات به کم توانان و نگاه ویژه به آمد و شد آنان در سطح شهر برگزار گردید، مهندس احمدی با تاکید بر این مطلب که مجموعه مدیریت شهری و شهرداری شیروان به فرد فرد شهروندان نگاه یکسانی دارد و می کوشد تا هر آنکسی که در این شهر زندگی می کند، بتواند از همه امکانات و اماکن شیروان به طور عادلانه ای بهره گیری نماید، گفت : بر اساس این نگاه، ما با تمام توان می کوشیم، معابر شهر را گونه ای مناسب سازی کنیم که شهروندان کم توان جسمی و ذهنی نیز همانند دیگر شهروندان بتوانند در شهر آمد و شد کرده و از اماکن و امکانات عمومی برخوردار شوند.

? محمد زاده قانعی رییس شورای اسلامی شهر شیروان نیز در سخنانی با حمایت از هر اقدامی از سوی شهرداری که جهت برخوردار شدن کم توانان شیروان از امکانات شهری انجام گردد گفت : شورای اسلامی شهر در این خصوص حساسیت بالایی دارد و بی عدالتی در نگاه به شهروندان را تحت هیچ شرایطی نمی پذیرد.

? وی با تاکید بر این مطلب که خوشبختانه نگاه شهردار و مجموعه شهرداری به شهروندان کم توان بسیار مثبت است افزود : برای همین اطمینان داریم اقدامات لازم جهت آمد و شد بهتر همشهریان کم توان در سطح شهر انجام شده و می شود.

? آقای آرام رییس اداره بهزیستی شیروان نیز طی سخنانی با تجلیل از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیروان به خاطر توجهی که به کم توانان عزیز دارند، اظهار امیدواری کرد با همدلی و همفکری بیشتر ،سطوح همه معابر شهر به گونه ای مناسب سازی شوند که همه و حتی کم توانان و کهنسالان نیز به راحتی در سطح شهر آمد و شد کنند.

? به گزارش خبرنگار ما در پایان این نشست، تمامی اعضای کارگروه از سطح شهر بازدید کردند و شهردار هم طی این بازدید تاکید کرد موانع و مشکلات موجود در معابر برای جامعه کم توان شهر برطرف شود.