ساعت:

4:27 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

هما کلالیان مقدم؛ فعالیت فرهنگی و مذهبی بر اساس مقتضیات زمان باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ با توجه به طمع دشمنان نظام اسلامی برای کار روی نسل جوان، وظیفه بیش از گذشته حساس و خطیر بوده و لازم است همه عزیزان به ویژه مجموعه مدیریت شهری در راستای رسالت فرهنگی خود، با برنامه بیش از گذشته فعالیت کنند و اقدامات در تمامی مناسبت ها پررنگ باشد.

 

 

 

هما کلالیان مقدم”عضو شورای اسلامی شهر شیروان و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیروان” بر لزوم افزایش محتوای مراسمات عزاداری در دهه آخر صفر تأکید کرد و گفت: یکی از اقدامات مهمی که در این زمینه باید انجام شود، ساماندهی آیین‌های عزاداری و شناسایی و رفع آسیب‌های فرهنگ عزاداری در محیط های عمومی با همکاری همه دست اندرکاران فرهنگ است.

 

 

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیروان افزود: با توجه به طمع دشمنان نظام اسلامی برای کار روی نسل جوان، وظیفه بیش از گذشته حساس و خطیر بوده و لازم است همه عزیزان به ویژه مجموعه مدیریت شهری در راستای رسالت فرهنگی خود، با برنامه بیش از گذشته فعالیت کنند و اقدامات در تمامی مناسبت ها پررنگ باشد.

 

 

کلالیان مقدم ادامه داد: هدف قیام حضرت اباعبدالله(ع)، پیام و عبرت های عاشورا باید به مردم و به ویژه جوانان بازگو شود و در این روزهای پایانی ماه صفر و فرارسیدن رحلت حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، اقدامات برای تبین ارزش ها برای نسل جوان دوچندان شود.

 

 

عضو شورای اسلامی شهر شیروان در پایان یادآور شد: اقدامات و حرکت های فرهنگی و مذهبی باید بنا به مقتضیات زمان و در همه مناسبت ها باشد، به طوری که فرزندان هم به عنوان نسل آینده به مسائل فرهنگی، مذهبی و ملی آگاه شوند.