ساعت:

7:40 ب.ظ

تاریخ:

9 فروردین 1403

شهرداری شیروان

هما کلالیان مقدم: برداشته شدن گام های مؤثری در ایجاد پارک بانوان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: از بدو حضور در پارلمان محلی شیروان به عنوان نماینده مردم، فراهم كردن شرايط بهتر براي بانوان در شهر را مورد توجه قرار دادم و هر چند شايد بسياري از بانوان تلاش هاي ما را به صورت عینی نمی دیدند، اما ما همه توان خود را به كار گرفته ايم و امروز یکی از تلاش ها مؤثر واقع شد و محلی برای احداث پارک بانوان، جانمایی شد.

 


 

هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و تنها بانوی عضو پارلمان محلی گفت: همه جاي شهرها مطابق با خواسته های مردانه ساخته شده اند و کمتر به اين فكر شده كه بانوان نيز در شهرها نيازهايي دارند و آن ها هم در همين شهرها زندگي می كنند.

 

 

کلالیان مقدم از پیش بینی محلی برای احداث پارک بانوان به عنوان یکی از دغدغه هایش از بدو ورود به پارلمان محلی شیروان و یک نیاز بانوان شهر خبر داد و افزود: ارکان مدیریت شهری بر آن است تا با توجه به باورهاي ديني، مذهبي و فرهنگ ايراني، با اوج تدبير و عقلانيت از همه ظرفيت هاي جامعه براي حضور بانوان استفاده نماید.

 

 

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیروان تصریح کرد: با بازپیرایی پارک شهدا واقع در ضلع غربی تأمین اجتماعی و ایجاد مکان های ورزشی و کافی شاپ و غرفه های فروش صنایع دستی برای زنان سرپرست خانوار، به زودی بانوان دارالمصلین شیروان مکان مناسبی برای ورزش و فراغت به صورت اختصاصی خواهند داشت.