ساعت:

10:36 ب.ظ

تاریخ:

9 فروردین 1403

شهرداری شیروان

هما کلالیان مقدم: پارک بانوان؛ شاید فرصتی دیگر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: برای پاسخ به نیازهای بانوان در خصوص مکان مناسب برای ورزش، پارک شهدا بعد از بررسی های کارشناسان که در حال حاضر بهره وری بسیار پایینی دارد جهت احداث پارک بانوان انتخاب شده وقرار است  تغییرات و فضا سازی هایی انجام بشود که بانوان بتوانند با پوشش مناسب و امنیت خاطر به ورزش بپردازند که با توجه به کاهش بودجه و در آمدها به کندی اقدام می شود.

 

 

هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” با اشاره به اینکه پارک بانوان به صورت ایده آل پاسخگوی نیاز بانوان محترم شهر نمی باشد، بیان داشت: ولی در حد توان و بضاعت از نظر مالی و مکان فعلا چنین برنامه ریزی شده تا در دراز مدت پارکی خاص برای بانوان احداث نماییم.

 

کلالیان مقدم یادآور شد: تا کنون نتوانسته ایم زمینهایی مناسب برای احداث پارک بانوان بدست آوریم که بتوانیم با سالنهای متعدد، ورزشی، تفریحی، فرهنگی، غرفه های فروش، رستوران که در اکثر پارکهای این چنینی وجود دارد، چنین زمینی را فعلا در دسترس نداریم.

 

وی اظهار کرد: برای پاسخ به نیازهای بانوان در خصوص مکان مناسب برای ورزش، پارک شهدا بعد از بررسی های کارشناسان که در حال حاضر بهره وری بسیار پایینی دارد جهت احداث پارک بانوان انتخاب شده وقرار است  تغییرات و فضا سازی هایی انجام بشود که بانوان بتوانند با پوشش مناسب و امنیت خاطر به ورزش بپردازند که با توجه به کاهش بودجه و در آمدها به کندی اقدام می شود.

 

رییس شورای اسلامی شهر شیروان تاکید کرد که عده ای نیز با تفکیک جنسیتی مخالفت می کنند، ولی این یک فرهنگ است و در جای جای ایران اسلامی نیز شاهد پارک های بانوان هستیم که با هدف امنیت خاطر افراد جهت انجام فعالیت های ورزشی به چنین مکان هایی نیاز است.