ساعت:

1:49 ب.ظ

تاریخ:

9 فروردین 1403

شهرداری شیروان

همراه و همگام با تلاشگران حمل و نقل در شیروان

همراه و همگام با تلاشگران حمل و نقل در شیروان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی  شهر و شهرداری شیروان

 آئین گرامیداشت 26 آذر از سوی سازمان حمل و نقل شهرداری شیروان با حضور شهردار ، معاونین ، اعضای شورای اسلامی  مسئولین اداره ی کل حمل و نقل جاده ای استان در محل ترمینال مسافربری برگزار و از خدمات رانندگان و دست اندرکاران بخش حمل و نقل در شیروان تجلیل شد .

 

شاهرخ شاهرخی شهردار شیروان : باتبریک 26 آذر روز حمل و نقل با قدردانی از خدمات قشر راننده افزود این طیف از جامعه در مقابل مشکلات مقاوم ، صبور و جوانمردی خاصی دارد وی از آنان به عنوان موتور پویایی کشور یاد کرد .

و افزود : بخش حمل و نقل در اقتصاد شبیه به خونی است که در بدن انسان جریان  دارد و اگر تمامی بخش های حمل و نقل در اقتصاد وصل شود در جامعه اتفاقات ناگواری رخ خواهد داد بنابراین باید به این بخش نگاه ویژه نگریست .

محمد محمدزاده قانعی عضو شورای شهر شیروان از فعالیت ها و عملکرد تمام بخش های شهرداری به ویژه بخش حمل و نقل قدردانی کرد و گفت همه با تلاش های وافر خود به دنبال روزی حلال در جامعه هستند .

شهرکی مسئول حراست ادراه کل حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با قدردانی از خدمات بخش حمل و نقل جاده ای بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ رانندگی در جامعه تاکید کرد .

حجت الاسلام ولی زاده مسئول عقیدتی اداره کل حمل و نقل جاده ای استان با تشریح و جایگاه انسان ها از دیدگاه اسلام افزود افراد هم خوبی ها را باید ستایش کند و هم نواقصی را که می بیند به یک دیگر تذکر و در رفع آن کوشش کند . این روحانی از رانندگان به عنوان طلایه داران هدایت ، مشعلداران نور و انسانیت یاد کرد و گفت انسان ها دارای دو بعد انسانی و حیوانی هستند زیرا در بعد انسانی اگر تلاش کنند به جایگاه اشرف مخلوقات خواهند رسید . وی ادامه داد رانندگان تاکسی ها در جامعه به منزله ی راهنما هستند و می توانند مسائل اجتماعی را هم خوب و هم بد در جامعه نشر دهند .

ولی زاده با خداقوتی به رانندگان گفت آنان در تمام صحنه های انقلاب بوده و هستند زیرا آبروی مردم ، ناموس ، نماد ، رزق و روزی مردم حیاط انسان ها به دست آنان تامین و تعیین می گردد .  در این آئین کیک 26 آذر روز حمل و نقل توسط شرکت کنندگان برش و بین حاضرین توزیع شد . و در پایان مانور خودرویی در سطح شهر انجام گرفت