ساعت:

2:56 ب.ظ

تاریخ:

4 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

پیام تبریک دکتر شاهرخی شهردار شیروان به مناسبت روز شوراها و کار و کارگر (4)

دکتر شاهرخی در پیامی ، نهم اردیبهشت روز ملی شوراها و یازدهم اردیبهشت ماه روز کار و کارگر را تبریک گفت و از اقدامات ارزنده اعضای شورای اسلامی شهر و کارگران پرتلاش شهرداری شیروان تقدیر کرد. متن این پیام به شرح زیر است :

(( و امرهم شوری بینهم ))

بی تردید شورا به عنوان نهادی مقدس در جمهوری اسلامی ایران ، مردم سالاری دینی را عینیت بخشیده و به همین سبب از جایگاهی بالا در نظام مقدس برخوردار است.

با تاسیس شوراهای اسلامی شهر، مصداق بارز واگذاری امور به مردم و نقش آفرینی آنان در ساخت و آبادانی شهرها عینیت یافت و بیش از پیش مشاهده شد .

نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی شوراها ، فرصت مغتنمی است تا از اقدامات و زحمات منتخبان و معتمدان مردم در شورا که خالصانه و بی منت در این عرصه خدمت می کنند ، قدردانی کرد .

اینجانب این روز را به اعضای محترم شورای اسلامی شهر شیروان که همواره با همراهی و همکاری ارزشمند خود در راستای بالندگی ، شکوفایی ، عمران و آبادانی شیروان قدم بر میدارند، صمیمانه تبریک عرض می کنم.

همچنین لازم می دانم یازدهم اردیبهشت ماه ، روز کار و کارگر را به پیشتازان توسعه و پیشرفت، تبریک و تهنیت عرض کنم و بدینوسیله از زحمات تمام کارگران خلاق ، متعهد و پر تلاش شهرداری شیروان در قسمت های گوناگون تقدیر و تشکر کنم.

بی شک کارگران بازوان سترگ جامعه هستند و هیچ پیشرفت و شکوفایی ای در حوزه های مختلف بدون اتکا بر این عزیزان عملی نخواهد شد.

شاهرخ شاهرخی / شهردار شیروان