ساعت:

5:01 ب.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

پیام مدیریت شهری شیروان به مناسب هفته دفاع مقدس و بهار علم و دانش

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” در پیام مشترکی، آغاز مهرماه و شروع فصل بهار علم و دانش را تبریک گفته و این دوران تحصیلی را گرامی داشتند.

 

 

 

عقیل آریان فردمسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” به متن پیام مشترک رییس شورای اسلامی شهر شیروان و شهردار شیروان اشاره نمود و گفت: محمّدزاده قانعی و بورنگ با نثار درود بیکران به روح ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، ضمن به فال نیک دانستن تقارن مبارک هفته دفاع مقدس و بهار علم و دانش، این ایام را ياد آور مهرورزي و خلق حماسه بزرگ معلمان و شاگردان مكتب ايثار و شهادت دانسته و بیان داشته اند:

 

 

 

متن پیام محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان”

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

درود به روح بلند و ملكوتي حضرت امام خميني(ره) و سلام بر شهیدان والامقام

تقارن سال تحصیلی جدید با هفته شکوهمند دفاع مقدس، تقارنی نیکوست که فضای دانشگاه و مدارس را به یاد و خاطره ی شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در سنگر علم و دانش، یادآور عصاره های پاک انقلاب می نماید. مطلع مهر، آغاز سال تحصيلي و همزمان شدن آن با آغاز هفته دفاع مقدس، که نمادی دیگر بر مهرورزي و خلق حماسه بزرگ معلمان و شاگردان مكتب ايثار و شهادت است.

لذا اینجانبان به يمن اين ايام با شكوه و به شكرانه پاسداشت ارزش هاي مقدس انقلاب اسلامي، هزاران گل واژه سپاس را بر آستان لايزال الهي روانه مي داريم كه ما را به همراهي خيل شهيدان معلم و همدرس بزرگ دانش آموزان رشيد مكتب توحيد مفتخر ساخت.

بازگشايي با شكوه مدارس و مراكز آموزشي را به حماسه سازان دفاع مقدس، معلمان، دانش آموزان، خانواده ها، مسئولین و مجموعه مدیریت شهری شیروان تبريك مي گويیم و همچنين تبريك ويژه خود را به قدوم معصومانه نو گلان و شكوفه هاي نورسته مدارس، دانش آموزان پايه اول تقديم داشته و اميدواریم فضاي مدارس، همچون سنوات گذشته در سال تحصيلي جاري هم كانون فعال و پايگاه همراهي تدين، تعلم، حق طلبي و قانون مداري باشد و باز هم با تأسي به رهنمود هاي مقام معظم رهبري؛ تهذيب، تحصيل و ورزش را وجهه همت خويش سازند.

از باریتعالی عزت و سربلندی برای یکایک دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و فرهنگیان و صحت و سلامت برای غیورمردان دفاع مقدس مسئلت داریم.

     محمّد محمّدزاده قانعی                                                          جعفر بورنگ

رییس شورای اسلامی شهر شیروان                                                  شهردار شیروان