ساعت:

2:51 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

پیام مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی بمناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی

 

 

به نام پروردگار علم و اندیشه

بار دیگر «مهر» فرا رسید؛ زمانی برای مهر ورزیدن و مهربان بودن؛ سرآغازی برای لبخند‌های شاد و دوستی‌های پردوام؛ بهار رویش شکوفه‌های علم و امید در سایه‌ی بیداری و نگاه به آینه‌ی روشن فردا.

بار دیگر ماه «مهر» از راه رسید و تقارن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس «تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت»، حاوی این پیام است که تخصص و تعهّد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند.

فصل مهرورزی یادآور خش‌خش برگ‌های پاییزی در زیر پای جویندگان علم و پویندگان طریق سعادت و انسانیت است؛ رویشی دوباره که تقارن آن با آغاز هفته دفاع مقدس، به سمفونی مقاومت و ایثار مبدل گشته و تاریخ پرفراز و نشیب ملت ایران را لبریز از حماسه، شور و شعور نموده است.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم.

اینجانبان ضمن آرزوی سربلندی برای همه باغبانان تعلیم و تربیت و گل‌های بوستان اندیشه و معرفت، آغاز سال تحصیلی را به‌تمامی دانش آموزان، دانشجویان، دانش‌پژوهان و دانش گستران نگارستان ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف و فهیم شهرستان شیروان علی‌الخصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همه دلیرمردان عرصه ایثار و مقاومت تبریک عرض نموده و این تقارن میمون و مبارک را به فال نیک می‌گیرم.