ساعت:

2:14 ب.ظ

تاریخ:

9 فروردین 1403

شهرداری شیروان

‍ پیشرفت لاکپشتی پروژه ساماندهی دستفروشان خ سعدی : ‍ پیشرفت لاکپشتی پروژه ساماندهی دستفروشان خ سعدی : شهردار را به محل پروژه کشاند

?صبح امروز مهندس احمدی شهردار شیروان با توجه به پیشرفت لاکپشتی بسیار کند پروژه ساماندهی دستفروشان سطح شهر در خیابان سعدی ، کانکس مدیریت پروژه را در محل مستقر و خود شخصا نظارت کار را برعهده گرفت .

?شهردار شیروان پیش از این دفتر کار خود را در پروژه پارک حافظ مستقر کرد و این پروژه را در موعد مقرر اعلامی به بهره برداری رساند.

مهندس احمدی در حاشیه بازدید از این پروژه با گلایه شدید از روند کند پیشرفت کار ، گفت: از فروردین ماه سالجاری، زمین از اوقاف تحویل شهرداری شد اما تا امروز این پروژه به شکل عجیبی کند پیش می رفت که از امروز پروژه را شخصا مدیریت خواهم کرد.

?احمدی ساماندهی دستفروشان سطح شهر را یک پروژه بزرگ و حیاتی برای شیروان عنوان کرد و گفت: تمام پرسنل شهرداری باید امورات محوله را به نحو مطلوب انجام دهند چرا که تاخیر در اجرای پروژه ها ، هدر رفت بیت المال را در پی خواهد داشت.

? لازم به ذکر است این پروژه با پیش بینی اعتبار ۵۸ میلیارد ریال جهت احداث ۱۵۰ غرفه در مساحت شش هزار متر مربع به همراه پارکینگ در حال اجرا می باشد

? ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۱