ساعت:

7:42 ب.ظ

تاریخ:

5 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

پیشنهاد طرح آزادی مادران زندانی از سوی شهردار شیروان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان عصر امروز شنبه چهاردهم اسفند ماه ۱۴۰۰ ، جلسه انجمن حمایت از زندانیان شیروان با حضور دادستان محترم شهرستان ، سرپرست فرمانداری شیروان، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار شیروان در محل این انجمن برگزار گردید.

? در این نشست که با هدف ارایه گزارش عملکرد سالیانه برگزار گردید ، مهندس احمدی شهردار شیروان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد : تقدیر و تشکر می کنم از اعتمادی که به بنده کردید و بنده را در این انجمن عضو کردید ،وی ادامه داد : بنده چند وقت پیش طرح نذر آزادی زندانیان تحت عنوان از بصیرت تا دهه فجر را پیشنهاد دادم که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت و مبلغ ۷۶۷ میلیون ریال جمع آوری شد که باعث آزادی شش نفر از این عزیزان شد

? وی در بخشی دیگری بیان کرد : پیشنهاد طرح نذر آزادی #مادران_زندانی را ارائه می دهم تا با یک برنامه ریزی مناسب این عزیزان شب عید را در کنار خانواده هایشان باشند.

? مدیریت شهری شیروان همچنین عنوان کرد : شهرداری شیروان آمادگی تبلیغات محیطی را برای اجرای طرح های آزادی زندانیان را دارد و عنوان کرد : مجموعه شهرداری شیروان با تمام توان در این قبیل کارها که باعث خشنودی شهروندان و خانواده ها می شود، پای کار هست و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

? در پایان طی حکمی از سوی عبدالرضا هدایتی نیا دادستان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیروان ، آقای محمد محمدزاده قانعی رئیس شورای اسلامی شهر به عنوان عضو افتخاری این انجمن منصوب شد

? ۱۴ اسفند ماه 1400