ساعت:

5:57 ب.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

چهار میلیارد ریال اعتبار صرف تقویت روشنایی شیرکوه شیروان شد

چهار میلیارد ریال اعتبار صرف تقویت روشنایی شیرکوه شیروان شد

معاون خدمات شهری شیروان گفت: شبکه روشنایی منطقه گردشگری شیرکوه شیروان با صرف چهار میلیارد ریال اعتبار تقویت و نسبت به ساماندهی آن اقدام شد.

 

مرتضی رضوانی در گفت و گو با خبرنگار ما در شیروان اظهارداشت: با توجه به اینکه روشنایی کوهستان پارک شیرکوه شیروان کم بود، اخیرا با اقدامات انجام شده شهرداری، روشنایی آن بیشتر از گذشته شده است.

معاون خدمات شهری شیروان گفت: برای روشنایی بیشتر این منطقه تفریحی، ۹۰ چراغ ال ای دی در مسیر بیش از دو هزار و ۵۰۰ متر نصب شده که برای آن چهار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

رضوانی، کل مساحت شیرکوه را ۴۰ هکتار عنوان کرد و گفت: در گذشته لامپ هایی نصب شده بود که نور کمی داشتند و یا شاخ و برگ درختان مانع از رسیدن روشنایی به سطح بوستان می شد.

وی ضمن تاکید بر ارائه خدمات بهتر برای مسافران و شهروندان در این منطقه تفریحی افزود: با توجه به اینکه در فصول مختلف سال تعدادی از مسافران در آنجا چادر برپا می کنند و شاهد برگزاری برنامه های شاد در این منطقه هستیم نیاز به امنیت دارد که تامین روشنایی بوستان ها دارای اهمیت است.

 

معاون خدمات شهری شیروان گفت: بوستان ها محل استراحت و تفریح مردم است و هرچقدر امنیت بیشتر باشد، رضایت مندی بیشتری به دنبال خواهد داشت.

منطقه گردشگری شیرکوه شیروان در سه کیلومتری جنوب این شهر و در مسیر اصلی استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است./ شبستان