ساعت:

12:25 ق.ظ

تاریخ:

8 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

کاری کارستان از مدیریت شهری

کاری کارستان از مدیریت شهری : 

قفل بزرگ ترین پروژه تجاری شیروان شکست

قفل تعطیلی بزرگ ترین پروژه تجاری شیروان شکست و روح به اسکلت پروژه ای که سال ها در قلب شهر بدچشمی می کرد، دمیده شد.

پیش از این روزنامه خراسان شمالی در قالب گزارش و خبر پیگیر این پروژه بود و اکنون با تشکر از دستگاه قضایی و شهرداری که کاری کارستان برای شیروان انجام دادند، می نویسیم: بزرگ ترین مرکز تجاری شیروان زنده شد.شهردار از بازگشایی این پروژه به عنوان عیدی مبعث به شیروانی ها یاد کرد.

دکتر «شاهرخ شاهرخی» در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: شکستن قفل تعطیلی پروژه کار دشواری بود ولی خوشحالیم که در آستانه مبعث و نوروز خبری مسرت بخش برای مردم داریم.

وی با اشاره به این که طی سال های اخیر تعیین تکلیف و اجرای این پروژه یکی از مطالبات مهم شهروندی و همواره در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری بود، تصریح کرد: متاسفانه اختلافاتی که بین پیمانکار و شهرداری در سال های گذشته ایجاد شده بود باعث نیمه کاره ماندن، قفل شدن پروژه و قرار گرفتن پرونده آن در مراحل قضایی و حقوقی و مشمول زمان شد.

وی با بیان این که تیم حقوقی شهرداری در آرامش و دور از تنش و در راستای حفظ منافع شهر در جهت تعیین تکلیف پرونده تمام تلاش خود را انجام داد اضافه کرد: خوشبختانه رأی نهایی دادگاه در روزهای گذشته صادر و با پیمانکار خاتمه پیمان انجام و کارگاه به شهرداری تحویل داده شد.

دکتر «شاهرخی» به قرار گرفتن این پروژه در یکی از بهترین نقاط شیروان اشاره و خاطرنشان کرد: این ملک از باارزش ترین دارایی های شهرداری و در واقع مردم شیروان است که می تواند با یک تصمیم گیری و برنامه ریزی درست، علاوه بر ارتقای منظر شهری، منشأ خدمات بسیاری از جمله ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری شود.

 

وی افزود: در همین راستا به زودی جلساتی با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان شهروندان گرامی تشکیل و تصمیم نهایی درباره آینده این پروژه گرفته خواهد شد تا با بهترین برنامه ریزی تکلیف پروژه روشن و عملیات عمرانی آغاز شود.

«شاهرخی» اظهار کرد: واگذاری اجرای پروژه به سرمایه گذار، اجرای پروژه توسط خود شهرداری یا حتی فروش این ملک و صرف درآمد حاصل از آن برای تکمیل و اجرای پروژه های دیگر مواردی است که در پیش روی ما قرار دارد و بناست در جلسات آینده شورا مورد بحث و بررسی قرار گیرد و تصمیم گیری شود.