ساعت:

8:05 ب.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

کسب مقام نخست سنگین وزن کشتی با چوخه شرق کشور توسط پرسنل شهرداری شیروان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: دیروز آشخانه میزبان هفتمین دوره رقابت های کشتی با چوخه شرق کشور بود که “مسلم نوری” چوخه کار شیروانی و از پرسنل شهرداری شیروان در مسابقات کشتی با چوخه که روز جمعه در گود امامزاده دلاور شهر آشخانه برگزار شد توانست مقام اول دسته سنگین وزن را به خود اختصاص دهد.

 


 

اصغر میرزازاده “مسئول امور ورزشی شهرداری شیروان” گفت: این رقابت ها با حضور 125 کشتی‌گیر در 4 اوزان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد که در آن کشتی گیرانی از استانهای خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و سمنان با یکدیگر به رقابت پرداختند. پهلوان شیروانی در فینال مسابقات با غلبه بر احمد میرزا پور مقام اول سنگین وزن را کسب کرد.

 

 

 

وی افزدو: ده نفر از چوخه کاران شیروانی در این دوره از رقابتها شرکت نمودند که سعید قاسمی نیز با غلبه بر حریفان خود توانست مقام سوم را به خود اختصاص دهد.شایان ذکر است که در وزن 70 کیلوگرم علی مردانی، در وزن 80 کیلوگرم الیاس اکبری و  در وزن95کیلوگرم علی محمدنیا مقامهای اول اوزان خود را کسب کردند که در این مسابقات به نفرات اول هر وزن یک راس گوساله و به نفرات دوم و سوم یک قوچ اهدا شد.