ساعت:

5:45 ب.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

کلالیان مقدم: انقلاب اسلامی ایران؛ مدیون شهداء از جمله شهیدان رجایی و باهنر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: شخصیت شهیدان رجایی و باهنر برای همه الگوست. حضرت امام خمینی(ره) هشتم شهریورسالروز شهادت جانسوز شهیدان والامقام محمدعلی رجائی و محمدجواد باهنر را یادآور روز جریحه دار شدن قلب میلیون ها ملت انقلابی ایران و حتی آزادیخواهان جهان بیان نمودند.

 

 

 

 

 

روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان به متن پیام هما کلالیان مقدم”رییس کمیسیون فرهنگی شورا ی اسلامی شهر شیروان” که به مناسبت هشتم شهریور” سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر” صادر شده به شرح ذیل اشاره نمود:

بسمه تعالي

 

مقام معظم رهبري :

«اين هفته‏ى دولت فرصتى است براى مردم، كه دولتِ خودشان را … مورد بازنگرى قرار دهند، تا به دولت براى اصلاح ضعفها و رشد نقاط قوت كمك كنند

 

هفته دولت يادآور فداكاري هاي فرزندان پاك نهاد و گرانقدر انقلاب و يادآور روزهاي پرشور خدمتگزاري ، شهيدان رجايي و باهنر است . معاني ارزشمندي كه باشهادت اين دو شهيد والامقام براي ما متجلي شده و همواره روشني بخش مسيري است كه دولت هاي جمهوري اسلامي ايران آن را طي كرده و در رسيدن به اهداف كلان كشور و دستيابي به قلل رفيع موفقيت و پيشرفت از آن الهام گرفته اند .

هفته دولت در واقع هفته اقتدار و سرافرازي دولتمرداني است كه با حمايت و پشتيباني ميليون ها انسان عاشق و دلداده نظام به كرسي خدمت رساني تكيه زده و هيچ مقصودي جز كسب رضاي الهي و اجراي احكام الهي و قانوني و ايجاد جامعه اي سراسر شور و نشاط و نيز خدمتي جز خدمت بي منت ندارند.

بي شك تمام مسئولان و مديران مي بايد باعنايت به رويكردمردم مدارانه ي نظام مقدس اسلامي ایران وبا تأسي از ويژگي هاي والاي اخلاقي و رفتاري شهداي دولت، آنان را الگوي هميشگي خود قرار داده و با بهره گيري از رفتار اين شهيدان عزيز و تلاش و كوشش در راه تعالي ميهن اسلامي، زمينه هاي رشد و پيشرفت روزافزون كشور و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را فراهم آورند .

اينجانب ضمن گراميداشت هشتم شهریورماه؛ ياد و خاطره شهيدان والامقام رجايي و باهنر و همه شهداي دولت و موفقيت همه خادمان ملت شریف ایران را در راستاي آرمان هاي بلند حضرت امام خميني (ره) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

 

فضل اله كفيل

 

                                                                                                                                                                                          

                                               هما کلالیان مقدم

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیروان