ساعت:

2:41 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

کلالیان مقدم: تبیین فرهنگ شهید و شهادت باید در راس امور فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: حوض انقلاب از چشمه‌ای سیراب می‌شود که منشأ آن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است. تبیین فرهنگ شهید و شهادت باید در رأس امور فرهنگی قرار گیرد. صفات بارزی چون ایثار و از خودگذشتگی که از صفات منحصر به فرد شهدای انقلاب اسلامی است باید در میان قشر جوان ترویج گردد.

 

 

 

هما کلالیان مقدم”رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیروان” در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت یاد و خاطره شهید نوجوان حسین فهمیده و روز دانش آموز در جمع اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری گفت: حوض انقلاب از چشمه‌ای سیراب می‌شود که منشأ آن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است که  در دو مسیر علم و جهاد هدایت می‌شود تا به انقلاب می‌رسد.

 

وی افزود: شهید محمد حسین فهمیده بر آسمان جهاد ایران کوچک می درخشد. 13 آبان روز مبارزه با استکبار و مقارن با ایام عزاداری سرور شهیدان حسین(ع) است و هیچ حرکت استکبار ستیزی بالاتر از عزاداری حسین(ع) نیست. تبیین فرهنگ شهید و شهادت باید در رأس امور فرهنگی قرار گیرد. صفات بارزی چون ایثار و از خودگذشتگی که از صفات منحصر به فرد شهدای انقلاب اسلامی است باید در میان قشر جوان ترویج گردد.

 

 

گفتنی است: برنامه های شهرداری در مراسم بزرگداشت 13 آبان مطرح و تدوین شد.