ساعت:

10:38 ب.ظ

تاریخ:

4 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

کلالیان مقدم و بورنگ: عيد عبوديت، عيد بركت و رحمت به مثابه پاداشي است به قبول بندگي

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: خوشا اتمام نعمات الهي و بزرگترين نعمت و ذخيره ي خداوند بر روي زمين كه همانا محبت و دوستي اهل بيت رسول الله است بر بندگانش. خوشا دست بيعت به علي (ع) دادن و در هواي عاشقي او نفس كشيدن و سپاس خداونـد بزرگ را به خاطر زيستن در سرزميني كه گوشه گوشه و كوچه كوچه اش پر از عطر محبت به علي (ع) و خاندان علي (ع) است.

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان”؛ به متن پیام هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” به مناسب فرارسیدن عيد عبوديت، عيد بركت و رحمت به شرح ذیل اشاره نمود:

 

 

متن پیام تبریک:

بسم الله الرحمن الرحیم

تو آن عاشق ترین مردی كه در تاریخ می گویند تو آن انسان نایابی كه با فانوس می جویند تو آن رود زلالی صاف و روشن از ازل جاری كه پاكی های عالم دست و رو را در تو می شویند به شوق سجده ات هفت آسمان خم می شود در خاك به نام نامی ات خورشید ها از خاك می رویند عيد غدير جلوه گاه عظمت و شكوه ولايت، روز اكمال دين نبوي و جشن ولايت علوي است.

 

خوشا اتمام نعمات الهي و بزرگترين نعمت و ذخيره ي خداوند بر روي زمين كه همانا محبت و دوستي اهل بيت رسول الله است بر بندگانش. خوشا دست بيعت به علي (ع) دادن و در هواي عاشقي او نفس كشيدن.

 

و سپاس خداوند بزرگ را به خاطر زيستن در سرزميني كه گوشه گوشه و كوچه كوچه اش پر از عطر محبت به علي (ع) و خاندان علي (ع) است.

 

عيد عبوديت، عيد بركت و رحمت به مثابه پاداشي است به قبول بندگي و اطاعت بي چون و چرا. اين جايزه بزرگ الهي و پاداش بي نظير خداوندي گواراي جان آنان كه امتحان به نيكي دادند و سربلند و رو سپيد در محضر حضرت دوست به شادماني اين عيد مبارك برخاستند كه يقينًا مردم ولايي استان خراسان شمالی ( دارالمصلین شیروان) همچون ديگر هموطنانمان ؛شايسته ترين مردمان براي اين شادي هستند.

مبارک بادا این خجسته عید بزرگ.

         هما کلالیان مقدم                                            جعفر بورنگ

رییس شورای اسلامی شهر شیروان                                 شهردار شیروان